Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• erwindew
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-07-2024
Helaas is mijn lumia 820 gisteren gesneuveld :'( . Dus is het tijd voor een nieuwe WP. :)
Nu zit ik twijfelen tussen een 735 of een 640.
Welke raden julie aan? De 640 heeft als + punt Glance. Maar heb ik het gevoel dat de camera van 735 weer beter is. Ja ik weet dat ik beter dan voor de 640 XL kan gaan. Maar het is een zakelijke telefoon en heb nog niet genoeg telefoon budget gespaard en ik vind het scherm te groot. Graag jullie ervaringen/meningen.

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-11 13:21

P_Tingen

omdat het KAN

Hoe vaak en waarvoor gebruik je de camera? Ik heb een 735 en ben er erg tevreden over, alleen mis ik wel de glance functie. Ik kijk vaak op mijn telefoon om te weten hoe laat het is en dan is glance wel handig. Daarnaast wil ik nog wel een draadloze lader aanschaffen, maar die heb ik nog niet.

Check hier voor een cameravergelijking. Ik heb geen camera-oog, maar ik vind de kwaliteit van beide camera's dicht bij elkaar liggen. Voor mij persoonlijk zó dicht bij elkaar dat het me niet meer uit zou maken en ik naar andere dingen zou kijken, zoals prijs en glance. Moest ik nu een nieuwe kopen dan werd het denk ik een 640.

Edit: ik zie nog 1 ding dat de keuze nog wel lastig kan maken, nml het scherm. Het scherm is echt beter op de 735. het zwart is zwarter dan op de 640.

[ Voor 9% gewijzigd door P_Tingen op 13-07-2015 16:09 ]

... en gaat over tot de orde van de dag

• erwindew
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-07-2024
Het scherm is voor mij ook een punt waarom ik twijfel. Omdat de 735 een Oled scherm heeft.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Hiervoor kun je terecht in Mobile Aankoopadviesforum. Gebruik dan wel even het template dat je bij het openen van een topic krijgt, want je geeft nu te weinig informatie om je te kunnen helpen.

Deze doe ik dus dicht.

Dit topic is gesloten.