Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
halllo, ik heb vrijdag een nieuwe desktop geinstalleerd, samen met de logitech performance MX muis. (prijs:80 euro)
de installatie verliep zonder problemen, maar toen de installatie klaar was deed de muis het niet meer.
ook niet nadat ik de unify software geinstalleerd had. hij zag hem gewoonweg niet.
ik heb de muis geprobeerd op het oud systeem waar hij vanaf kwam, maar ook daar geen respons.
nu vermoed ik dat de ontvanger stuk is op een of andere manier.
weten jullie waar ik een nieuwe ontvanger kan aanschaffen?
op de site van logitech staat er geen bij.
een nieuwe muis kopen is geen optie qua prijs. daarom was ik op zoek naar een nieuw onvangertje.

alvast bedankt voor jullie hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:15

Cyphax

Moderator LNX
Heb je geprobeerd om de muis nog een keer te koppelen met de ontvanger, just in case? (Er moet een knopje onderop je muis zitten daarvoor).

Verder: ik heb dit ook eens gehad en de support van Logitech was ongelooflijk goed. Ze stuurde in eerste instantie een nieuwe ontvanger op, maar die kreeg ik ook niet aan de praat, waarna ik zelfs een hele nieuwe muis heb gekregen. Daar eerst proberen. :)

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Krijg je nog een usb geluidje als je de ontvanger in de pc stopt? Wat zegt apparaatbeheer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
noop, hij blijft stil zitten en geeft geen kik. ik wil mijn muis terug. ik ben al wanhopig afgezakt naar een trust muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20:01
Je kunt hem koppelen met de "Logitech Unifying-software".
Als het goed is kun je die wizard met je toetsenbord doorlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikadoo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Je kan het altijd bij logitech proberen, uit ervaring weet ik dat ze erg coulant zijn mbt garantie en afhandeling ook na de garantie periode. Wellicht het proberen waard.

AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x Asus RoG XG27AQDMG | 1x LG UltraGear 27GL850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de reacties. ik heb gisteren logitech gemailt omtrend dit probleem. en mijn computer zaak zou ook kijken voor een nieuwe ontvanger. 50/50 kans.
Pagina: 1