Spam n.a.v. V&A advertentie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 03-10 07:43
Goedemorgen heren,

Even een vraagje,

Is er iemand die mij kan vertellen wat voor actie ik kan ondernemen tegen een nader te benoemen tweaker (ivm ieder zn recht op privacy ga ik geen namen noemen etc.) die mij blijft lastig vallen met berichten?:
Ik heb namelijk een V&A openstaan waarin ik duidelijk aangeef dat ik een RUIL zoek en niks verkoop en deze tweaker komt vervolgens met krankzinnig lage bedragen aan. Als ik hier op reageer met dat ik enkel een ruil zoek en dat het bedrag anders alsnog veel te laag is, met mijn motivatie waar ik in aan geef wat voor bedragen dan wel wenselijk zijn, wordt meneer boos en blijft hij reageren met onzinnige berichten. Zo word ik bijvoorbeeld puber genoemd (ja de internethelden van tegenwoordig zijn niet meer wat ze ooit waren..). Ik kan hier natuurlijk om lachen, maar ik vind het wel irritant als ik een melding krijg van Tweakers dat ik een bericht heb, en vervolgens ga kijken en het weer dezelfde tweaker is die mij lastig valt, terwijl ik dan hoopte op een reactie op mijn advertentie.. Graag zou ik van jullie horen wat ik eventueel zou kunnen doen om dit soort "calamiteiten" te voorkomen..

Bij voorbaat dank!

Joey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Als het dezelfde DM Thread is dan kan je daarvan notificaties uitzetten. Als je hem dan ook nog move't naar trash heb je er helemaal geen last meer van.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
Goeie tip,
Heb het aangepast, bedankt voor het meedenken!
Zo leert men nog eens wat haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Je kunt eventueel de username in eentopicreport zetten, dan kan er naar gekeken worden als het de spuigaten uitloopt.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
Ja het gekke is nu dat ik 2 advertenties had staan waar deze videokaart waarover het gaat in stond. 1 van de complete PC, 1 van enkel de videokaart. Zijn nu beide zonder mijn wetenschap verwijdert. Iemand een idee hoe dat mogelijk is? Dezelfde tweaker die ze nu rapporteert als spam etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:31

Standeman

Prutser 1e klasse

Zo te zien heb je een uurtje geleden daar mail over gehad op je @live.nl adres. Indien je het met de actie niet eens ben kan je dat aangeven bij diegene die ze verstuurd heeft.

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

Pagina: 1