"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
"Er wordt aan gewerkt" (natuurlijk)
Ook
Wees consequent, maar niet altijd
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
nummer reeks is echt net in gebruik genomen... heb het nummer nu anderhalve week... maar deze storing is flink kl*teOp maandag 18 juni 2001 13:37 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik heb hier ook telfort, een 26xxxxxx nummer, en nergens last van. Ik hoor dit trouwens voor het eerst.
Huet duurt altijd even voordat die "lijsten met nieuwe nrs" in gebruik zijn genomen..
Geduld is dus het key-word hier!
Ook
Wees consequent, maar niet altijd
Weet jij pcies hoe lang dat duurt?Op maandag 18 juni 2001 14:13 schreef Ook het volgende:
Je kan zeker ook nog niet/moeilijk SMSjes via Internet ontvangen..?
Huet duurt altijd even voordat die "lijsten met nieuwe nrs" in gebruik zijn genomen..
Geduld is dus het key-word hier!
Ook
Anoniem: 6595
Vergelijk het met een rotonde, als jij daar aankomt is het ook wel gemakkelijk dat er bordjes staan waar welke stad ligt. Nou D* is in dit geval vergeten een nieuw bordje voor 0647stad neer te zetten op zijn rotonde.
Ik werk bij Telfort en toevallig weet ik dat we D* en ook de rest al meer dan 6 weken geleden hebben gemeld we nieuwe reeksen hebben. En zelfs nu krijgen we nog steeds dit soort klachten binnen terwijl de oorzaak bij de andere opearators ligt.
Antenne en masten malloot
libertel heeft het wel mooi op tijd aangepast