Telfort en SMS ontvangen :-(

Pagina: 1
Acties:
  • 233 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achappey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2021
Beetje jammer dat ik met Telfort geen SMS kan ontvangen van Dutchtone en Ben.. Iemand anders hier ook last van?

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10934

lijkt me niet echt logisch, ik heb er geen last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blender
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Nope, no probs... heb wel eens gehoord dat SMSjes van Telfort naar Dutchtone meerdere malen aankomen... 2x is dan niet zo erg, maar elk uur 2x is minder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik sms regelmatig iemand met een Telfort Prepaid, heb zelf een Ben Abbo, totaal geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-03 08:41

Ook

Yes I can!

Het schijnt dat het SMS-en naar Telfort 06-19xxxxxx nrs af en toe moeilijk gaat.. Ik zit zelf ook in die reeks en heb er af en toe ook last van... Soms blijk ik al 5 voicemails te hebben.... alleen nog geen bercihtje van de SMS centrale..
"Er wordt aan gewerkt" (natuurlijk)

Ook

Wees consequent, maar niet altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achappey
Was vergeten te melden dat ik een +31647 nummer heb -> nieuwe range nummers en telfort heeft dus een beetje problemen om dat meteen goed te regelen....

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Nope, geen problemen. Van +31628 (D*Tone) naar +31650 (Libertel omgezet naar Telfort) gaat het al MAANDen goed.

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Ik heb hier ook telfort, een 26xxxxxx nummer, en nergens last van. Ik hoor dit trouwens voor het eerst.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achappey
Op maandag 18 juni 2001 13:37 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik heb hier ook telfort, een 26xxxxxx nummer, en nergens last van. Ik hoor dit trouwens voor het eerst.
nummer reeks is echt net in gebruik genomen... heb het nummer nu anderhalve week... maar deze storing is flink kl*te :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-03 08:41

Ook

Yes I can!

Je kan zeker ook nog niet/moeilijk SMSjes via Internet ontvangen..?
Huet duurt altijd even voordat die "lijsten met nieuwe nrs" in gebruik zijn genomen..
Geduld is dus het key-word hier!

Ook

Wees consequent, maar niet altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achappey
Op maandag 18 juni 2001 14:13 schreef Ook het volgende:
Je kan zeker ook nog niet/moeilijk SMSjes via Internet ontvangen..?
Huet duurt altijd even voordat die "lijsten met nieuwe nrs" in gebruik zijn genomen..
Geduld is dus het key-word hier!

Ook
Weet jij pcies hoe lang dat duurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6595

Ik had ook een nieuwe range van Telfort die er toen in kwam...duurde toch wel een maandje ofzo voordat ik sms kon sturenvia internet...of het ook problemen gaf via andere providers weet ik eigenlijk niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Wireless_Guy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-05 09:43

The_Wireless_Guy

Finally found an icon

Het is altijd de schuld van de operator van de zender! Die moet ervoor zorgen dat bekend is in zijn netwerk van welke opertor welk nummer is. Dus als een D* klant een sms stuurt naar een 0647 nummer van telfort dienst er in het systeem van D* te staan dat dit nummer van Telfort is. Als dat niet het geval is weet de SMS centrale van D* nl. niet waarheen hij dat bericht moet sturen!

Vergelijk het met een rotonde, als jij daar aankomt is het ook wel gemakkelijk dat er bordjes staan waar welke stad ligt. Nou D* is in dit geval vergeten een nieuw bordje voor 0647stad neer te zetten op zijn rotonde.

Ik werk bij Telfort en toevallig weet ik dat we D* en ook de rest al meer dan 6 weken geleden hebben gemeld we nieuwe reeksen hebben. En zelfs nu krijgen we nog steeds dit soort klachten binnen terwijl de oorzaak bij de andere opearators ligt.

Antenne en masten malloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
is idd correct dat de aanpassingen in de centrales van de "versturende" operator moeten plaatsvinden. dit kan enkele dagen, weken of zelfs maanden :( in beslag nemen. heb je geen zin daarop te wachten dan is een optie het wijzgen van je 06 nummer (tegen betaling)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achappey
In dat geval ben een beetje boos op ben & dutchtone :(

libertel heeft het wel mooi op tijd aangepast :) trouwens nog een klacht(je) over telfort -> heb toen ik abonnement nam gelijk gefaxt dat ik deblokkering van bellen in het buitenland en 0900 nummer wou... maar is nu (anderhalve week) later nog steeds niet gedaan :(

Pagina: 1