Wie kan mij helpen met advies? Ik heb 3 camera's geïnstalleerd van Foscam die allen de mogelijkheid hebben om foto's te versturen bij detectie. Hiervoor kun je de gevoeligheid, het detectie gebied en de tijden aangeven. De eerste keren probeerde ik mail te laten versturen via de SMTP server van smtp.zakelijkmail.nl. Helaas kwam er geen mail aan. Daarna geprobeerd via Google, maar dan kreeg ik de volgende melding: Uw Google-account *****@gmail.com is zojuist gebruikt om in te loggen vanuit....
Werkte dus ook niet, dan maar via de Outlook SMTP server en dit lijkt wel te werken.
Echter, er komen echt honderden mailtjes binnen ook al staat de gevoeligheid laag. Daarnaast stopte dit vanaf een bepaald tijdstip (bij alle camera's), terwijl er geen tijdslimiet op de detectie meer ingesteld stond.
Wat zou dit kunnen zijn? Kan de Outlook server gaan blokkeren omdat er zoveel mail word gestuurd? Is er een andere logische verklaring? Deze klant gebruikt een VPN verbinding voor haar werk, maar volgens mij zit deze alleen op haar computer en dus ga ik er vanuit dat dit geen invloed heeft op de camera's.
Iemand een tip voor wat ik over het hoofd kan zien?
Werkte dus ook niet, dan maar via de Outlook SMTP server en dit lijkt wel te werken.
Echter, er komen echt honderden mailtjes binnen ook al staat de gevoeligheid laag. Daarnaast stopte dit vanaf een bepaald tijdstip (bij alle camera's), terwijl er geen tijdslimiet op de detectie meer ingesteld stond.
Wat zou dit kunnen zijn? Kan de Outlook server gaan blokkeren omdat er zoveel mail word gestuurd? Is er een andere logische verklaring? Deze klant gebruikt een VPN verbinding voor haar werk, maar volgens mij zit deze alleen op haar computer en dus ga ik er vanuit dat dit geen invloed heeft op de camera's.
Iemand een tip voor wat ik over het hoofd kan zien?