Opstartproblemen Cyberhome M512

Pagina: 1
Acties:

• dextertje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-08 13:18
Heb net een Cyberhome M512 binnengekregen met een nogal rare kuur: hij wil niet altijd opstarten.
Als ik de stekker in het stopcontact steek en op de power-knop druk, dan geeft hij meestal geen enkel beeld, DVD's worden dan ook niet goed ingelezen. Aan/uit zetten totdat er eindelijk een opstartschermpje komt (het Cyberhomelogo) helpt, dan kan hij de DVD's weer inlezen.

Maar dan moet ik niet meer op de Powerknop drukken (standby d.m.v. afstandbediening kan wel), want als ik 'm heb uitgezet, dan kan het wel weer 40 (!) keer aan/uit zetten duren, voordat ik er weer wat mee kan.

En ja, het display begint op te lichten, dus het ligt er niet aan dat de stroomvoorziening het niet doet.
Iemand idee waar het wel aan zou kunnen liggen? Ik moet het ding natuurlijk terugbrengen, maar als blijkt dat het simpel is op te lossen, dan kan dat mij misschien wel bespaard worden. :)

Verwijderd

Terugbrengen!

• hervaz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-11-2025
Ding is fucked denk ik dan, mijne doet het altijd in 1x :)

• dextertje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-08 13:18
Hmm, nou ja, dan zal ik 'm maar terugsturen. Wel vervelend. Ik vraag me wel af hoe het zou kunnen komen dat het soms wel lukt om 'm aan te zetten, maar meestal niet.
Het lijkt wel een kansspel zo... |:(