Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

De E3-games van Nintendo - Super Mario Maker, Star Fox Zero

Pagina: 1
Acties:

• Benji87
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-09 10:10
video: De E3-games van Nintendo

Neem aan dat ie ervoor al gepland was om automatisch om 6:00 geplaatst te worden, maar inmiddels is Satoru Iwata overleden, waardoor het toch wel raar overkomt om een Nintendo artikel te plaatsen zonder daar vermelding van te doen.

Verder ziet de pagina er weird uit op mobiel (iig bb z10) (tabbladen onder de video werken niet en geven alleen extra lege ruimtes)

Edit: sorry, zie niet dat er al een ander topic was gemaakt tijdens het tikken. :$

[ Voor 16% gewijzigd door Benji87 op 13-07-2015 08:08 ]

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 11:05

arnoudwokke

Redacteur
Neem aan dat ie ervoor al gepland was om automatisch om 6:00 geplaatst te worden, maar inmiddels is Satoru Iwata overleden, waardoor het toch wel raar overkomt om een Nintendo artikel te plaatsen zonder daar vermelding van te doen.
Ja, dat snap ik. Aan de andere kant: nu staat er een nieuwsbericht en ik zou niet weten wat we zouden moeten toevoegen door een aanvulling op de preview te plaatsen over Iwata. Ik heb erover nagedacht, maar ik kon simpelweg niet verzinnen wat die tekst zou moeten zijn. Heb je suggesties?
Verder ziet de pagina er weird uit op mobiel (iig bb z10) (tabbladen onder de video werken niet en geven alleen extra lege ruimtes)
Het is een reguliere video-pagina, niets raars. Zie je rare dingen op meer video-pagina's?

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Overigens wordt de inleiding op mobile devices met op een breedte van 50% weergegeven (Op mijn Nexus 5 althans).

• TradeMarkNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-11 14:59

TradeMarkNL

Videoproducer
Bedankt voor de melding. We hadden 'm zelf ook gespot en onze developers gaan het fixen.

• Benji87
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-09 10:10
arnoudwokke schreef op maandag 13 juli 2015 @ 08:39:
[...]

Ja, dat snap ik. Aan de andere kant: nu staat er een nieuwsbericht en ik zou niet weten wat we zouden moeten toevoegen door een aanvulling op de preview te plaatsen over Iwata. Ik heb erover nagedacht, maar ik kon simpelweg niet verzinnen wat die tekst zou moeten zijn. Heb je suggesties?

[...]

Het is een reguliere video-pagina, niets raars. Zie je rare dingen op meer video-pagina's?
Sorry voor de late reactie, alleen het persbericht los is prima zo inderdaad. Het kwam meer doordat dat bericht er vanmorgen vroeg nog niet was, op het moment dat de video automatisch werd geplaatst.

Het is idd op alle video pagina's die layout bug en gebeurt ook als je firefox/chrome erg klein maakt, maar er wordt al aan gewerkt dus. :)