Hoi, ik heb sinds 2 maanden een nieuwe amd quadcore laptop, fullhd, 8gb ram , ssd etc maar wil toch weer een macbook en de vraag is welke.
Mijn huidige laptop is 15,4 inch en het model is wel fijn.
Bij Apple hebben ze een normale MacBook Pro 13,3 inch twv 1499 euro, ze hebben de 15,4 inch voor 2299 euro en de duurste voor 2849 euro.
Ik doe niks met de computer, facebook chatten, irc, mailen dat soort dingetjes.
Het is niet dat ik hem nodig heb, maar gewoon wil (hebbendingetje) en omdat ik in September de iPhone 6S Plus 64gb wil halen (ook als hebbendingetje) is het leuk om te zien hoe dit samen werkt.
Mijn vraag, iemand die is gegaan voor de 13,3 inch ipv de 15,4 inch of anders om en waarom? en is die duurste versie het waard? Laptop moet zeker een jaar of 5 mee.
Verder, kan ik de PCI-E SSD gewoon upgraden met een andere van bv 1TB?
Alvast bedankt.
Mijn huidige laptop is 15,4 inch en het model is wel fijn.
Bij Apple hebben ze een normale MacBook Pro 13,3 inch twv 1499 euro, ze hebben de 15,4 inch voor 2299 euro en de duurste voor 2849 euro.
Ik doe niks met de computer, facebook chatten, irc, mailen dat soort dingetjes.
Het is niet dat ik hem nodig heb, maar gewoon wil (hebbendingetje) en omdat ik in September de iPhone 6S Plus 64gb wil halen (ook als hebbendingetje) is het leuk om te zien hoe dit samen werkt.
Mijn vraag, iemand die is gegaan voor de 13,3 inch ipv de 15,4 inch of anders om en waarom? en is die duurste versie het waard? Laptop moet zeker een jaar of 5 mee.
Verder, kan ik de PCI-E SSD gewoon upgraden met een andere van bv 1TB?
Alvast bedankt.