Hey tweakers 
Een tijd geleden is een van mijn LG 23ea63 schermen kapot gegaan, en ik werk nu met mijn TV als 2de scherm, wat niet heel erg handig werkt dus ik ben momenteel op zoek naar een nieuw hoofdscherm ( zodat ik mijn LG als 2de scherm apart kan gebruiken )
Ik zou graag upgraden naar een WQHD of een 1080p Wide screen willen upgraden alleen weet ik niet of mijn videokaart dit samen trekt met mijn andere LG scherm ernaast als 2de scherm.
Ik zal dit scherm waarschijnlijk veel gebruiken voor games ( CS:GO (Main game), Osu, Guild wars 2. ) en zou daarom ook graag een scherm willen met Low input lagg en een lage responds time ( 144hz als het kan maar dan zal het waarschijnlijk duur worden ) ook zou ik graag een IPS paneel willen omdat ik het liefst niet terug naar TN wil puur voor kleurverschillen.
Mijn prijs budget zal rond de 400~ euro liggen
Ik had zelf al wat schermen in gedachten, alleen heb ik geen idee of ik deze samen kan draaien met mijn andere scherm en redelijke FPS kan behouden in games.
Scherm 1 ( WQHD ) : BenQ GW2765HT
Scherm 2 ( Wide ) : LG 29UM57-P
Dit is het systeem wat ik momenteel draai :
Is de optie hierboven beschreven mogelijk of zijn er betere alternatieve?
Ik denk dat ik liever een WQHD scherm heb dan een 1080P wide, alleen deze zijn vaker wel wat duurder heb ik het idee.
Hopelijk kunnen jullie me hiermee helpen
Alvast bedankt
Een tijd geleden is een van mijn LG 23ea63 schermen kapot gegaan, en ik werk nu met mijn TV als 2de scherm, wat niet heel erg handig werkt dus ik ben momenteel op zoek naar een nieuw hoofdscherm ( zodat ik mijn LG als 2de scherm apart kan gebruiken )
Ik zou graag upgraden naar een WQHD of een 1080p Wide screen willen upgraden alleen weet ik niet of mijn videokaart dit samen trekt met mijn andere LG scherm ernaast als 2de scherm.
Ik zal dit scherm waarschijnlijk veel gebruiken voor games ( CS:GO (Main game), Osu, Guild wars 2. ) en zou daarom ook graag een scherm willen met Low input lagg en een lage responds time ( 144hz als het kan maar dan zal het waarschijnlijk duur worden ) ook zou ik graag een IPS paneel willen omdat ik het liefst niet terug naar TN wil puur voor kleurverschillen.
Mijn prijs budget zal rond de 400~ euro liggen
Ik had zelf al wat schermen in gedachten, alleen heb ik geen idee of ik deze samen kan draaien met mijn andere scherm en redelijke FPS kan behouden in games.
Scherm 1 ( WQHD ) : BenQ GW2765HT
Scherm 2 ( Wide ) : LG 29UM57-P
Dit is het systeem wat ik momenteel draai :
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4690K Boxed | € 239,45 | € 239,45 |
| 1 | Asus Republic Of Gamers Maximus VII Ranger | € 139,95 | € 139,95 |
| 1 | Nvidia GeForce GTX 970 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | WD Blue SATA 3 Gb/s, 500GB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Cooler Master CM Storm Stryker | € 145,95 | € 145,95 |
| 1 | LG 23EA63V-P Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Ducky DK9087 Shine 3 (Groene led, Cherry Blue) | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Steelseries Sensei | € 59,90 | € 59,90 |
| 1 | Wacom Bamboo Pen v3 | € 110,11 | € 110,11 |
| 1 | Kingston ValueRAM KVR667D2N5K2/2G | € 0,- | € 0,- |
| 2 | Kingston ValueRAM KVR1333D3N9/4G | € 70,30 | € 140,60 |
| 1 | be quiet! Pure Power L7 530W | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Intel 320 160GB | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 835,96 | |
Is de optie hierboven beschreven mogelijk of zijn er betere alternatieve?
Ik denk dat ik liever een WQHD scherm heb dan een 1080P wide, alleen deze zijn vaker wel wat duurder heb ik het idee.
Hopelijk kunnen jullie me hiermee helpen
Alvast bedankt