Eigen topic maar begonnen, werd wat slowchat.
Oke, zat te denken voor LED-verlichting in mijn hangkasten, gaat om 2 kasten, 98 cm breed, over de gehele breedte wil ik lampjes. Wilde eerst op accu, gaat toch op 220V worden.
Heb deze strips op het oog ; Lampjes
Ik kan blijkbaar beter een echte voeding pakken ; eten
Maar volgens mij heb ik nog iets van een driver nodig. Klopt dat? Of kan ik er rechstreex een stekker aan die lampjes vastzetten en dan aansluiten op de power-adaptor.? (edit ; het lijkt het laatste dus)
En zijn die strips aan elkaar te zetten (er kunnen er nl. 2 in 1 kast)?
Oja, en bestaat er een soort proximity sensor voor dat spul zodat ik met de hand even voor een oogje zwaai (ook al is het donker in de kamer) zodat de lampjes aangaan?
Edit ;
Ja dus, deze ; wow.
veel info al van ; Dodge_911. Deze heeft ook een guide waar ik dus info uit haal ; Guide
Oke, de vragen die ik nog open heb staan ;
Blijkbaar eenvoudig aan elkaar te koppelen. Zijn daar koppelstukken voor nodig? Wil eigenlijk licht gelijkmatig hebben dus niet dat er plots 10 cm tussen 2 leds zit.
Edit ; topic wordt aangepast nav de antwoorden die ik krijg.
Nu dus voeding toegevoegd die het ws gaat worden en vraag over koppelstukken.
Oke, zat te denken voor LED-verlichting in mijn hangkasten, gaat om 2 kasten, 98 cm breed, over de gehele breedte wil ik lampjes. Wilde eerst op accu, gaat toch op 220V worden.
Heb deze strips op het oog ; Lampjes
Ik kan blijkbaar beter een echte voeding pakken ; eten
Maar volgens mij heb ik nog iets van een driver nodig. Klopt dat? Of kan ik er rechstreex een stekker aan die lampjes vastzetten en dan aansluiten op de power-adaptor.? (edit ; het lijkt het laatste dus)
En zijn die strips aan elkaar te zetten (er kunnen er nl. 2 in 1 kast)?
Oja, en bestaat er een soort proximity sensor voor dat spul zodat ik met de hand even voor een oogje zwaai (ook al is het donker in de kamer) zodat de lampjes aangaan?
Edit ;
Ja dus, deze ; wow.
veel info al van ; Dodge_911. Deze heeft ook een guide waar ik dus info uit haal ; Guide
Oke, de vragen die ik nog open heb staan ;
Blijkbaar eenvoudig aan elkaar te koppelen. Zijn daar koppelstukken voor nodig? Wil eigenlijk licht gelijkmatig hebben dus niet dat er plots 10 cm tussen 2 leds zit.
Edit ; topic wordt aangepast nav de antwoorden die ik krijg.
Nu dus voeding toegevoegd die het ws gaat worden en vraag over koppelstukken.
[ Voor 16% gewijzigd door maartend op 12-07-2015 18:14 ]