Ik heb sinds een week een erg specifiek probleem met de mail app van Apple. Ik gebruik een handtekening met een logo aan de bovenkant en een aantal tekst regels, wanneer ik geen bijlagen toevoeg kan de mail op zowel OSx als Windows zonder problemen gelezen worden. Wanneer ik een bijlage toevoeg kan de mail wel op OSx gelezen worden maar op een Windows machine met Outlook komt een lege mail binnen met de tekst, bijlage en afbeelding uit de handtekening als drie verschillende bijlagen. Alle tekst die boven het logo staat is wel zichtbaar in de mail..
Ik heb de berichtenstructuur al aangepast naar "platte tekst" in plaats van RTF tekst, dit verhelpt het probleem in een aantal gevallen maar bij mij helaas niet. Ik kan natuurlijk ook het logo verwijderen uit de handtekening maar hopelijk heeft iemand een andere oplossing.
Alvast bedankt!
Ik heb de berichtenstructuur al aangepast naar "platte tekst" in plaats van RTF tekst, dit verhelpt het probleem in een aantal gevallen maar bij mij helaas niet. Ik kan natuurlijk ook het logo verwijderen uit de handtekening maar hopelijk heeft iemand een andere oplossing.
Alvast bedankt!