Pricewatch refresh

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-09 11:46

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Topicstarter
Geen idee of dit een bug is of gerelateerd aan instellingen, maar bij mijn zoektocht naar een Raspberry Pi 2 cover (Bedankt tweakers!) kwam ik het volgende product tegen; pricewatch: Cyntech Behuizing met LED zwart

De link die onder het product zit bij de winkel (SOS Solutions) werkt echter niet. Het komt namelijk uit op een 404. Het product bestaat echter wel en de prijs is ook accuraat.

Ik neem aan dat dit soort producten automatisch toegevoegd worden door een API / scraper of iets dergelijks, maar houdt het ook rekening met URL wijzigingen nadat het is toegevoegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Als je op de totaalprijs gaat staan verschijnt er een popupje met link, als je dat daar meld, dan komt het gelijk bij de juiste personen terecht. Denk niet dat SB de geschikte plek hiervoor is ;)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Nice, die was goed verstopt haha. Alleen geen logische plek als je uberhaubt meldingen wilt plaatsen over een advertentie. Had er namelijk wel naar gezocht. Er is natuurlijk wel een melding voor het product zelf, maar daar is ook niet echt sprake van.

Zoals altijd, Raven bedankt voor je snelle reactie!
Heb jij een RSS feed aanstaan voor dit onderdeel, of druk je gewoon vaak op refresh? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ja he, vroeger was daar een (direct zichtbaar) klein icoontje voor, nu moeten we het hiermee doen. De howto voor het vinden van de link is trouwens met véél vertraging ergens in een stickytopic gezet :+

Neuh, af en toe wat verder terugbladeren op de list_activetopics pagina om te zien wat ik heb gemist :P

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-09 08:05

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Sowieso was Pricewatch dan nog een betere plek geweest, zo lang het om PW content / filters gaat en niet om een technische bug. Dus ik tik 'm even daarheen :)

Die links worden aangeleverd door de shop zelf, in een prijslijst die een aantal keer per dag wordt ingelezen door de PW back-end. Dus daar zal iemand van kantoor even de shop een schopje voor moeten geven.

[ Voor 3% gewijzigd door Orion84 op 12-07-2015 16:11 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Orion84 schreef op zondag 12 juli 2015 @ 16:09:
Sowieso was Pricewatch dan nog een betere plek geweest, zo lang het om PW content / filters gaat en niet om een technische bug. Dus ik tik 'm even daarheen :)

Die links worden aangeleverd door de shop zelf, in een prijslijst die een aantal keer per dag wordt ingelezen door de PW back-end. Dus daar zal iemand van kantoor even de shop een schopje voor moeten geven.
Thanks voor de feedback! Het is wel weer duidelijk dat dit een slome zondag is, sorry voor alle misplaatsingen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:21

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Raven schreef op zondag 12 juli 2015 @ 16:08:
Ja he, vroeger was daar een (direct zichtbaar) klein icoontje voor, nu moeten we het hiermee doen. De howto voor het vinden van de link is trouwens met véél vertraging ergens in een stickytopic gezet :+
[...]
Direct zichtbaar was het niet, je moest eerst over de koppeling hoveren, waarna een klikbaar edit-icoontje verscheen, waarvan je maar net moest weten wat dat deed. Ook toen hebben we vaak moeten uitleggen hoe je de melding kon doen, nu staat er tenminste een tekst met uitleg (als je tenminste de popup hebt gevonden :p).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Niet? Hmm, waarom herinner ik mij dan dat dat ding standaard zichtbaar was? :P Ook op de screenshots van de te laat bijgewerkte howto in het sticky topic stond ie zichtbaar naast alle prijzen.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Raven schreef op maandag 13 juli 2015 @ 17:05:
Niet? Hmm, waarom herinner ik mij dan dat dat ding standaard zichtbaar was? :P Ook op de screenshots van de te laat bijgewerkte howto in het sticky topic stond ie zichtbaar naast alle prijzen.
Daar is vast even een mouse-over gedaan voor de screenshot werd gemaakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Maar dan verscheen ie toch alleen daar waar de muis staat en niet naast elke prijs in de lijst?

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Raven schreef op maandag 13 juli 2015 @ 19:58:
Maar dan verscheen ie toch alleen daar waar de muis staat en niet naast elke prijs in de lijst?
Even het vorige screenshot uit het topic opgedoken (lang leve topichistorie :p):

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/TOCoG1zuV59ZCuTufF8z0Dkc/full.png

Daar zie je dat er maar bij 1 van de koppelingen een edit-icoontje is, vanwege de mouse-over.

Ik vond ook een nóg ouder screenshot:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/9Jx2u6ya1lZM9mGNwvGiFc1A/full.png

Daar zijn wel alle koppelingen voorzien van een edit-icoontje (achter de laatste kolom), maar dit is nog van Tweakers v5 of vroeger (< 2009).

Dus ik had gelijk :9 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

M.b.t. het eerste screenshot wel :+ , maar ik had blijkbaar de 2e in gedachten. Loop hier al sinds 2004 he ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Raven op 13-07-2015 20:37 ]

Oscar Wilde

Pagina: 1