Ik zoek een?
Smartphone tss 200-300 euro. Vorige telefoon (Nokia 5800 gaat ondertussen 5 jaar mee en ik mis wel de 'connectiviteit' van een echte smartphone steeds meer
Update: budget kan ook 400 euro zijn, indien telefoon merkbaar beter
Wat is je budget?
200-300
400
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Facebook, browsen, normale spelletjes (candy crush 'achtige', tower defence), smartschool, office docs snel bekijken, foto's maken ... Liefst ben ik wel weer goed voor een jaar of 4-5.
Wat vind ik belangrijk:
- camera (+10 MP?)
- batterijduur (makkelijk een dag meegaan is toch wel het minimum. We hebben in ons gezin al een Samsung S4 Mini (waarvan batterijladeraansluiting na 'n jaar bijna kapot is. Opladen is heel tricky om 'm in de juiste hoek te krijgen) en die gaat nu zo'n 2 dagen mee bij normaal gebruik
Wat heb je zelf al gevonden?
- Huawei P8 Lite (software issues met filmpjes?)
- Sony M4 Aqua (8 Gb waarvan slechts 2 Gb vrij is wat weinig denk ik of niet?)
- Oneplusone (China telefoon ben ik niet zo'n voorstander van.. ik lees ook veel over hitte en schermproblemen?)
- Huawei P7 (batterij komt niet goed uit tweakers reviews alvast..)
Budget 400: P8 (batterij?), Honor 6 plus (lees ik eigenlijk niets negatiefs over?)
Alvast bedankt voor de hulp!
Smartphone tss 200-300 euro. Vorige telefoon (Nokia 5800 gaat ondertussen 5 jaar mee en ik mis wel de 'connectiviteit' van een echte smartphone steeds meer
Update: budget kan ook 400 euro zijn, indien telefoon merkbaar beter
Wat is je budget?
200-300
400
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Facebook, browsen, normale spelletjes (candy crush 'achtige', tower defence), smartschool, office docs snel bekijken, foto's maken ... Liefst ben ik wel weer goed voor een jaar of 4-5.
Wat vind ik belangrijk:
- camera (+10 MP?)
- batterijduur (makkelijk een dag meegaan is toch wel het minimum. We hebben in ons gezin al een Samsung S4 Mini (waarvan batterijladeraansluiting na 'n jaar bijna kapot is. Opladen is heel tricky om 'm in de juiste hoek te krijgen) en die gaat nu zo'n 2 dagen mee bij normaal gebruik
Wat heb je zelf al gevonden?
- Huawei P8 Lite (software issues met filmpjes?)
- Sony M4 Aqua (8 Gb waarvan slechts 2 Gb vrij is wat weinig denk ik of niet?)
- Oneplusone (China telefoon ben ik niet zo'n voorstander van.. ik lees ook veel over hitte en schermproblemen?)
- Huawei P7 (batterij komt niet goed uit tweakers reviews alvast..)
Budget 400: P8 (batterij?), Honor 6 plus (lees ik eigenlijk niets negatiefs over?)
Alvast bedankt voor de hulp!
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2015 22:58 ]