Hallo allen,
Met hulp van het pchulpforum heb ik een set samengesteld met de instelling om deze later met een krachtige videokaart up-te-grade (over 1.5+- jaar)
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Een game-pc. OS: windows 7.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zelf-assemblage is mogelijk, maar als dit niet veel kost liever niet. Prijs rond de 690 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Simpel beeldscherm, toetsenbord, headset. Verder niet zo van belang. Als er maar genoeg usb aansluitingen beschikbaar zijn.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een voeding van 550W A-merk. AM3+ socket moederbord. 1600 mhz 8 gb intern geheugen. Ter voorbereiding op de videokaart upgrade.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Open voor alles.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst geen te hard geluid. Moeilijk te beschrijven wat te hard is. Nou is dit tegenwoordig geen probleem toch?
Ga je overklokken?
Ben niet van plan over te klokken.
[Edit]Komt nog 17 euro bij van een schijfstation dat ik niet kon toevoegen.
Thanks!
Met hulp van het pchulpforum heb ik een set samengesteld met de instelling om deze later met een krachtige videokaart up-te-grade (over 1.5+- jaar)
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Een game-pc. OS: windows 7.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zelf-assemblage is mogelijk, maar als dit niet veel kost liever niet. Prijs rond de 690 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Simpel beeldscherm, toetsenbord, headset. Verder niet zo van belang. Als er maar genoeg usb aansluitingen beschikbaar zijn.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een voeding van 550W A-merk. AM3+ socket moederbord. 1600 mhz 8 gb intern geheugen. Ter voorbereiding op de videokaart upgrade.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Open voor alles.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst geen te hard geluid. Moeilijk te beschrijven wat te hard is. Nou is dit tegenwoordig geen probleem toch?
Ga je overklokken?
Ben niet van plan over te klokken.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD FX-8350 Black Edition | € 174,- | € 174,- |
| 1 | Asus M5A78L-M/USB3 | € 55,- | € 55,- |
| 1 | MSI R7 370 2GD5T OC | € 152,95 | € 152,95 |
| 1 | Zalman Z1 | € 24,95 | € 24,95 |
| 1 | Sharkoon FireGlider Black | € 24,90 | € 24,90 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 49,99 | € 49,99 |
| 1 | Corsair CS550M | € 85,90 | € 85,90 |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 81,95 | € 81,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 649,64 | |
[Edit]Komt nog 17 euro bij van een schijfstation dat ik niet kon toevoegen.
Thanks!