• Crezner
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 04-08-2021
Hallo beste Tweakers, Ik ben Crezner, en Ik zou een mooi lang verhaal hier neer kunnen plempen maar, in een zo geheten notendop ben ik een Digibeet, een Digibeet met een paar vragen.

Wat voor camera systeem zou je iemand aanraden met een budget van circa €250 per camera* (En zit er bij zo een systeem een hoekmount inbegrepen of zou ik die er bij moeten bestellen)

en welke Smart phone (+welke abonement) zouden jullie mij aanraden? (zowel voor mijn camera's op een afstand te kunnen gebruiken en om mijn oude blackberry curve te vervangen)

Bedankt voor het lezen, (en voor elk advies/tip) en pardon voor het overgebruik van Ik.

*Mij hadden ze de Foscam FI9828W pricewatch: Foscam FI9828W al aangeraden maar die bedrading kan je niet echt netjes weg werken http://ic.tweakimg.net/ext/i/productsurvey/107797/28723.jpg

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Wat heb je zelf al ontdekt?

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• Crezner
Niet zoveel ik heb er namelijk totaal geen verstand van, ben niet echt een technisch persoon maar voor de verzekering is het beter om een fatsoenlijk systeem te hebben. (en bij een vriendin hebben ze laatst overdag ingebroken dus leek het mij een mooi moment om toch maar even te investeren.)

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Schop ik je topic in ieder geval alvast naar een plek waar die beter past. Mogen ze daar bepalen of je voldoende eigen input hebt geleverd. Dat is immers hét uitgangspunt hier op Tweakers ;).

• Crezner
Bedankt Br00ky, pardon als ik m'n topic verkeerd geplaatst heb. (en sorry als ik te weinig imput heb gegeven, heb er letterlijk en figuurlijk geen verstand van.)

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:23
Maar je hebt geen enkele site gevonden met meerdere modellen erop en ook geen vergelijkingen? Wat zijn je eisen? En hoezo verzekering? Komt deze camera op eigen terrein te hangen en filmt ie verder geen openbaar terrein (i.v.m. wetgeving)?

Voor je mobiel is een ander subforum beter geschikt: Mobile Aankoopadviesforum

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

• Crezner
Ik heb qua vergelijkingen geen site opgezocht, wel naar reviews (Zou ook eerlijk gezegd niet weten welke site betrouwbaar is voor zoiets, ik heb wel meerdere complete systemen gevonden maar helaas warren ze allemaal met vaste bedrading. en vandaar niet echt aantrekkelijk voor mij)

De camera systeem zou ik gebruiken rondom mijn (nieuwbouw) huis, zover het mogelijk is zal ik geen openbare grond filmen (al was ik onder de indruk dat het niet illegaal is om rondom je terrein te filmen. Tenminste als je duidelijk aangeeft dat er camera's hangen en je niet gericht bent op de buren/openbare weg)

m'n eisen voor de camera, vind ik iets wat moeilijker om uit te leggen, aangezien ik zelf niet weet wat een degelijk systeem moet kunnen, maar, circa 15-20 meter IR nacht visie (meer dan nodig omdat er al licht sensoren hangen rondom de woning,) minstens 720 hd, aangezien je niks aan een camera hebt als je beeld onherkenbaar is.

Ook zou een kleine/geen bundle van cables zeer welkom zijn omdat dat, de enige echte reden is dat ik geen FI9828W van foscam heb bestelt, aangezien de afwerking toch wel wat meetelt)

Ideaal, zouden de camera's op afstand te besturen (of met een vast patroon programmeerbaar) zijn zodat ik met een zogeheten hoekmount met 3 camera's merendeel van het huis zou kunnen bewaken.

Bij de tijdelijke taxatie hadden ze aangegeven dat met een fatsoenlijk bewaking/beveiliging systeem de waarde van de woning omhoog zou gaan, en het wat zou gaan schelen met de verzekering kosten.

Pardon voor het verkeerd plaatsen van mijn vragen (zowel over de mobiel, en zeer weinig info over de camera/situatie)
Bedankt voor de link.

Edit: Kleine update, mijn buurman gaat de camera's halen van Foscam ( FI9828W), deze week worden ze geinstalleert, ik denk dat ik maar wacht om te kijken hoe het eindresultaat eruit ziet. (in de tussen tijd sta ik uiteraard open voor advies of suggesties.)

[ Voor 6% gewijzigd door Crezner op 12-07-2015 20:52 ]

Pagina: 1