PS4 X-knop werkt enkel in menu

Pagina: 1
Acties:
  • 8.739 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gillepils
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-02-2024
Hoi,

mijn buurjongen heeft een probleem met zijn PS4. De x-knop werkt nog in het menu, maar op het moment dat hij een spel wil starten, gebeurt er niets. Dit zou zijn sinds hij de laatste versie van GTA5 geïnstalleerd heeft. Een reset naar factory settings heeft niet geholpen.

Iemand die hier raad mee weet?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:08

Zorian

What the fox?

En heb je al eens een andere controller geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gillepils
Nee, hij heeft er maar 1. Maar gezien die knop het wel altijd in de menu's doet en nooit om het spel te starten, zou het mij raar lijken dat het een defect aan de controller is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

En kan je wel andere dingen doen in het menu, zoals de instellingen openen?
Als alleen GTA weigert te starten lijkt het me dat het spel kapot is en helpt misschien een herinstallatie.

[ Voor 42% gewijzigd door Zorian op 12-07-2015 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gillepils
Ja, dat lukt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

In dat geval, verwijder alle data van GTA en doe een herinstallatie vanaf disc + updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste,

Ik lees over de controller van je buurman dat die enkel met de x knop nog in het menu werkt. Ik heb nu na enige tijd ditzelfde probleem. Heb jij het inmiddels opgelost en mag ik vragen hoe jullie dit hebben gedaan.

Bij mij heeft hij dit probleem bij ieder spel terwijl ik ze van te voren wel gewoon heb gespeeld. Enkel in het menu werkt deze knop wel.

Ik hoor graag van je,

Hans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thechib12
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:09
De controller kan vies zijn van binnen, en dit veroorzaken

Bron: https://m.reddit.com/r/PS...ng_on_ps_menu_but_not_in/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste leden.

Sinds vandaag heb ik het ook. De x button werkt niet in de games en andere apps zoals netflix, nos etc maar alleen in het menu. Merk dat het in andere landen ook storm begint te lopen met deze vraag (o.a. de v.s.) Het zal me niet verbazen dat er een buck, spyware of nog iets ergers rond gaat.
Mocht iemand snel een oplossing weten of meer info hebben dan hoor ik het natuurlijk graag.

P.s. ik heb alles al geremoved en opnieuw geïnstalleerd. Het helpt niet.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2015 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edit. Ik heb je bericht gelezen thechib en ga het zo proberen of morgenvroeg. Zal de uitslag hier neer zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan.A
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 28-11-2021
Je moet aan de onderkant bij de L2 knop dat kleine knopje in dat gaatje in drukken (naast dat schroefje) dan reset hij je controller heeft voor mij gewerkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:37

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Stefan.A schreef op zondag 28 november 2021 @ 13:24:
Je moet aan de onderkant bij de L2 knop dat kleine knopje in dat gaatje in drukken (naast dat schroefje) dan reset hij je controller heeft voor mij gewerkt
Ik denk niet dat TS 6 jaar na dato nog last heeft van dit probleem. Onnodige kick dus :).

Cunning linguist.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.