Een 32 bit driver op 64 bit Windows met Visual Studio ?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickboy333
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 04-09 08:05
Beste Mede Tweakers.

Vandaag had ik weer zin in wat te Tweaken en op zolder heb ik een 3com Broadcom 5904 netwerk kaartje gevonden. Natuurlijk wou ik proberen of dat ding nog in mijn systeem het deed maar sinds het 64 bit tijdperk werken de drivers natuurlijk niet meer.

Maar ik zat te denken, kan ik met Visual Studio die 32 bit drivers competible maken met 64 bit systemen ? Ik weet niet zeker of dat werkt maar als dat werkt zou het natuurlijk erg cool zijn. Weet iemand of je met Visual Studia dit soort dingen kan doen ?

Alvast bedankt :)

TIME TO UPGRADE !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

rickboy333 schreef op zondag 12 juli 2015 @ 11:52:
Beste Mede Tweakers.

Vandaag had ik weer zin in wat te Tweaken en op zolder heb ik een 3com Broadcom 5904 netwerk kaartje gevonden. Natuurlijk wou ik proberen of dat ding nog in mijn systeem het deed maar sinds het 64 bit tijdperk werken de drivers natuurlijk niet meer.

Maar ik zat te denken, kan ik met Visual Studio die 32 bit drivers competible maken met 64 bit systemen ? Ik weet niet zeker of dat werkt maar als dat werkt zou het natuurlijk erg cool zijn. Weet iemand of je met Visual Studia dit soort dingen kan doen ?

Alvast bedankt :)
Simpel: Als je het moet vragen dan heb je (bij lange na) niet de expertise om zoiets te doen. Drivers maken/aanpassen is extreem complex. En dan zwijg ik nog even over het feit dat je waarschijnlijk niet eens aan de broncode van die 32-bit drivers kunt komen.