Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Natuurlijk gamen, photoshop en wanneer de Oculus Rift uitkomt voor consumers moet deze natuurlijk ook werken. De eisen voor de Oculus Rift staan hier: nieuws: Oculus maakt aanbevolen systeemeisen voor Rift bekend
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 1100 euro zou mooi zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, keyboard en monitor heb ik al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb twee WD Blue harde schijven, omdat ik graag stabiele schijven heb met goede snelheid die redelijk stil zijn. Dat het zo wat meer kost geeft niet.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst een stille PC.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat vragen die ik heb:
De Oculus Rift raad een Core i5-4590 aan. Denken jullie dat de i5-4460 ook voldoet, of moet ik dat upgraden naar de 4590?
Ook heeft de pc een hdmi 1.3 output met een minimale pixel-kloksnelheid van 297MHz nodig. Voldoet deze setup hieraan?
Is de voeding sterk genoeg (ook als de Rift aangesloten is) of heb ik meer watt nodig?
Natuurlijk gamen, photoshop en wanneer de Oculus Rift uitkomt voor consumers moet deze natuurlijk ook werken. De eisen voor de Oculus Rift staan hier: nieuws: Oculus maakt aanbevolen systeemeisen voor Rift bekend
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 1100 euro zou mooi zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, keyboard en monitor heb ik al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb twee WD Blue harde schijven, omdat ik graag stabiele schijven heb met goede snelheid die redelijk stil zijn. Dat het zo wat meer kost geeft niet.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst een stille PC.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat vragen die ik heb:
De Oculus Rift raad een Core i5-4590 aan. Denken jullie dat de i5-4460 ook voldoet, of moet ik dat upgraden naar de 4590?
Ook heeft de pc een hdmi 1.3 output met een minimale pixel-kloksnelheid van 297MHz nodig. Voldoet deze setup hieraan?
Is de voeding sterk genoeg (ook als de Rift aangesloten is) of heb ik meer watt nodig?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 182,- | € 182,- |
| 1 | ASRock Fatal1ty B85 Killer | € 79,95 | € 79,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 362,95 | € 362,95 |
| 2 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 51,95 | € 103,90 |
| 1 | Fractal Design Define R5 Zwart | € 103,95 | € 103,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury red HX318C10FR/8 | € 51,- | € 51,- |
| 1 | Seasonic S12G 450W | € 67,95 | € 67,95 |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 81,95 | € 81,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.033,65 | |