Link PC : knip
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen maar ook gewoon normaal multimedia gebruik. RTS, maar ook bijv GTA 5 of Far cry 4
Wat mag het systeem gaan kosten?
naar schatting 900 euro zo nodig iets meer.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor Samsung TA350
toetsenbord & Muis aanwezig
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
maakt niet uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
enige dat het rond de 900 euro ligt.(exclusief Windows)
geen behoefte aan een aparte cooler voor de CPU aangezien ik nog niet wil Overclocken de komende tijd
Ga je overklokken?
nee
Geen idee hoe je die tabel maakt voor onderdelen als iemand dat hiernaar wilt vertalen
knip, met de Handleiding Pricewatch dus
dit is een link met de onderdelen die ik in gedachte heb wel staan er de Duitse Prijzen en komt dit in NL ongeveer neer op 900
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen maar ook gewoon normaal multimedia gebruik. RTS, maar ook bijv GTA 5 of Far cry 4
Wat mag het systeem gaan kosten?
naar schatting 900 euro zo nodig iets meer.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor Samsung TA350
toetsenbord & Muis aanwezig
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
maakt niet uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
enige dat het rond de 900 euro ligt.(exclusief Windows)
geen behoefte aan een aparte cooler voor de CPU aangezien ik nog niet wil Overclocken de komende tijd
Ga je overklokken?
nee
Geen idee hoe je die tabel maakt voor onderdelen als iemand dat hiernaar wilt vertalen
knip, met de Handleiding Pricewatch dus
dit is een link met de onderdelen die ik in gedachte heb wel staan er de Duitse Prijzen en komt dit in NL ongeveer neer op 900
[ Voor 7% gewijzigd door br00ky op 12-07-2015 07:35 ]