• Assix
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 15-01-2025
Hallo allemaal,

Ik heb sinds een aantal weken deze lenovo laptop in bezit:

#ProductPrijsSubtotaal
1Lenovo Yoga 2 13-59439874€ 799,-€ 799,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 799,-

In het begin werkte alles perfect, maar als ik nu een externe hardeschijf of USB stick in de rechter USB poort, dit is de USB 3.0 poort, dan blijft hij maar steeds disconnecten. Wat ik hiermee bedoel is dat de schijf herkent wordt en daarna er direct weer wordt uitgegooid. In de event viewer staat hierbij Event ID 51 - An error was detected on device \Device\Harddisk3\DR3 during a paging operation.

Als ik de USB sticks of externe harde schijf op de USB 2.0 poort van de laptop aansluit werkt het wel allemaal prima. Ook werken de USB sticks en externe HDD prima op mijn desktop.

Ik heb al geprobeerd de drivers te verwijderen en opnieuw te installeren en te updaten. Dit mocht niks baten. Verder heb ik in de energie opties alles uitgeschakeld wat eventueel de USB poort zou kunnen uitschakelen om energie te besparen. Ik begin zo langzamerhand te twijfelen of het wel een software issue is en of niet gewoon de poort zelf kapot is, maar ik voel er weinig voor de laptop nu al weer terug te sturen...

Ik heb zojuist een muis aangesloten op de 3.0 poort en deze disconnect niet, het lijkt dus alleen fout te gaan bij USB opslag apparaten. :?

Hebben jullie nog een idee waar het aan zou kunnen liggen?

[ Voor 3% gewijzigd door Assix op 11-07-2015 22:12 ]

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16:25

br00ky

Moderator Harde Waren
Schopje naar PMG, want CSL is geen problemensubforum.

• Assix
br00ky schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 22:40:
Schopje naar PMG, want CSL is geen problemensubforum.
Excuus, was me al rot aan het zoeken welk subforum dit moest. Ben nog niet erg bekend met de juist forums hier.

• emmerx
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19:48
Kijk op forums.lenovo.com

Veel mensen hebben dit probleem (gehad).

Draadloos laden op onze Zon

• Assix
emmerx schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 22:52:
Kijk op forums.lenovo.com

Veel mensen hebben dit probleem (gehad).
Ik ben toch echt aan het zoeken, maar kan nou niet bepaald een forum vinden wat hetzelfde probleem heeft of nieuwe oplossingen heeft die ik nog niet heb geprobeerd?

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23-01 14:22

spartacusNLD

This is Sparta!!

ik heb precies dit probleem met mijn lenovo Y50-70 en een externe usb 3.0 schijf.. heb je het al opgelost gekregen?

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Pagina: 1