game pc

Pagina: 1
Acties:
  • 149 views

• Misteraboy
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11-07-2015
hallo

kan iemand mijn misschien helpen met het samen stellen van een game pc heb een buget van 1000 euro

heb vorige week een pc samen gestelt maar die is een beetje overpowert mensen op deze forum

hebben me advies gegeven om deze pc terug te sturen en een andere te bouwe mijn vraag is dus aan jullie

wat advieseren jullie mijn om aan te schaffen

mvg

• Leijenaar
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 25-10-2022
Jammer van je vorige pc. Maar terecht om retour te sturen draak van een ding.
Wacht heel even de retournering af en kijk dan naar een nieuwepc/topic.

Bovendien is dit niet de manrier om een topic te starten. Het DAA beleid en topic template (sticky 1 en 3) Kunnen je daarbij helpen.

Wil je toch alvast ongeveer weten wat tweakers gaan aanraden kijk dan vooral naar het lijstje wat brooky gepost heeft in je vorige topic, van plusminus 990 euro. Dat is bovendien een goede basis voor je topicstart. Succes verder

hier staan niet mijn pc onderdelen!

• SlasherNL
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 19-05 22:56
Zou fijn zijn als je zelf als met een stuk vooronderzoek komt waarbij je zelf al een lijst met onderdelen hebt samengesteld zie:

Handleiding Pricewatch

Met jou aangegeven budget denk ik dat de mainstreamgamesysteem van juli bij jou past. Maar graag ontvangen we meer info dan kan het advies bijgesteld worden naar jou wensen/gebruik. :)

Vragen zoals deze dien je in de original post te beantwoorden:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ga je overklokken?

Kijk even naar de andere topics, dan snap je het idee.

[ Voor 3% gewijzigd door SlasherNL op 11-07-2015 20:53 ]

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:57

br00ky

Moderator Harde Waren
Om onduidelijke redenen heb je besloten Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/IIM11qkD8JkLEqmNgvTto4XQ/full.png weg te halen. Deze vragen zijn echter essentieel voor het geven van goed advies. Aangezien dat nu onmogelijk is geworden sluit ik je topic.

Het staat je uiteraard vrij een nieuw topic te openen. Laat hierbij wel de vragen staan en beantwoord ze punt voor punt.

Ook ben je verplicht zelf met een opzetje te komen. Daar heb ik het je al makkelijk mee gemaakt. Je kan gewoon het lijstje uit je andere topic kopiëren.

Succes!

Dit topic is gesloten.