Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop voor mijn studie (bedrijfseconomie) en waar ik tevens thuis games als Football manager op kan draaien. Af en toe een filmpje kijken buiten met dit mooie weer zou ook fijn zijn.
Wat ga je met je laptop doen?
Ik ga mn laptop vooral gebruiken voor school maar ik zou er thuis ook graag spellen als Pro cycling manager en Football manager op willen spelen. Als het zou kunnen het liefst ook Fifa maar dit is geen vereiste.
Wat is je budget?
Ik wil er zo min mogelijk voor uitgeven haha. Ik zat te denken aan een bedrag van rond de €500 euro. Een tweedehands laptop is ook geen probleem alleen weet niet echt waar ik op moet letten.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik zal hem vaak meenemen naar school.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Niet echt een voorkeur maar ik hoor veel positieve dingen over Lenovo.
Wat ga je met je laptop doen?
Ik ga mn laptop vooral gebruiken voor school maar ik zou er thuis ook graag spellen als Pro cycling manager en Football manager op willen spelen. Als het zou kunnen het liefst ook Fifa maar dit is geen vereiste.
Wat is je budget?
Ik wil er zo min mogelijk voor uitgeven haha. Ik zat te denken aan een bedrag van rond de €500 euro. Een tweedehands laptop is ook geen probleem alleen weet niet echt waar ik op moet letten.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik zal hem vaak meenemen naar school.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Niet echt een voorkeur maar ik hoor veel positieve dingen over Lenovo.
[ Voor 19% gewijzigd door Redmonkey92 op 11-07-2015 14:56 ]