Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

3.5" Cardreader in Silverstone GD10 kan dat?

Pagina: 1
Acties:

• Mastasidaz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-08 18:33
Hallo Tweakers!

Ik vroeg me af of het mogelijk is met een pricewatch: Delock Installation frame 3,5" > 5,25" 3.5" een cardreader in het 5.25" slot te plaatsen van een pricewatch: Silverstone Grandia GD10.

Volgens mij moet dit prima kunnen, echter kan ik via Google geen informatie hierover vinden. Vandaar dat ik het nog even hier vraag. Het gaat om de volgende cardreader: pricewatch: Recom RC-DR-A3 All in one card reader

Alvast bedankt!

[ Voor 15% gewijzigd door Mastasidaz op 10-07-2015 23:54 ]

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Dat kan prima ja, op de Site van Silverstone staat zelfs expliciet aangegeven dat het kan, kijk even of er niet standaard al een bracket word meegeleverd.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Mastasidaz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-08 18:33
Bedankt voor je reactie! Ik zie inderdaad op de website van Silverstone het volgende: External 5.25" x 1 (compatible with 3.5” x 1 or 2.5” x 2). Of er ook een 3.5" bracket wordt meegeleverd kan ik nergens vinden. Ook niet in de handleiding. Door het "compatible with....." zou je wel verwachten dat deze wordt meegeleverd.

[ Voor 3% gewijzigd door Mastasidaz op 11-07-2015 00:02 ]

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Aangezien er geen extra 5.25" plaatje word geleverd waar een 3.5" gat in zit zou ik inderdaad zo'n frame halen, daarmee zou het prima moeten gaan.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken