Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoelMakers1
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-08 10:30
Hallo daar beste tweakers. Wegens stoppen met mijn ICT opleiding wil ik gaan kijken naar een andere laptop die wat meer geschikt is voor mijn andere opleiding.

Wat ga je met je laptop doen?
Ik wil de laptop gebruiken voor tekstverwerken en wat lichte applicaties, hier en daar misschien een simpele game spelen.

Wat is je budget?
Dit zal een beetje variëren omdat ik nog niet 100% zeker ben wat ik voor mijn oude laptop terug zal krijgen, maar ik gok dat het budget tussen de 600/800 euro ligt

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik ben van plan om de laptop dagelijks mee naar school te nemen, vandaar dit ik hem niet te groot wil hebben zodat hij makkelijk mee zal gaan. ik zat zelf te denken aan een 14 inch laptop of kleiner.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Geen HP of Apple

Wat voor een componenten zou je in je laptop willen

Ik zou zeker willen kijken of iets als een I5 mogelijk is.
Een dedicated graphics kaart zou ik ook zeer graag willen (Vanwege dat af en toe gamen) maar het is geen must have.
1080p scherm.
Touchscreen zou handig zijn, ook geen must have.

Had je zelf al gekeken voor iets geschikts ?

Ik heb even rond lopen kijken en ik kwam deze Lenovo tegen, deze zag er wel goed uit.
Lenovo IdeaPad Yoga 2 13-01133

Ook hadden ze een variant met een I3 die wat goedkoper is en een paar andere modellen die er ook wel leuk uitzagen.

Ook had ik even gekeken naar de Dell XPS 13, deze zag er ook zeer geschikt uit, alleen ligt deze waarschijnlijk iets buiten mijn budget (tweedehands ?)

Alvast bedankt voor alle hulp _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door NoelMakers1 op 10-07-2015 22:43 ]