Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elhopo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 15:51
MRTNbos schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 22:59:
[...]

Je video speelt hier niet af?!
Bij mij wel, maar het duurde even voordat hij startte. Gewoon geduld...

[ Voor 25% gewijzigd door elhopo op 24-07-2015 08:21 ]

Blijkt dat citroenvlinders helemaal niet naar citroen smaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost81
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19:35
elhopo schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 23:09:
Bij mij wel, maar het duurde even voordat hij startte. Gewoon geduld...
Nou... hoeveel geduld dan? Gister speelde de video bij mij op de PC (Windows 7 / Chrome) prima af, maar vanochtend wil hij echt niet. Ik heb het geprobeerd op een iPad Air 2, Nexus 4 en wederom de PC. Na 5 minuten gebeurt er nog steeds niets, behalve op de PC. Daar krijg ik deze melding:

[screenshot verwijderd]

Denk dat er toch iets niet helemaal goed zit :)

Update:
En nou doettie 't weer..... vreemd.

Update 2:
Erg gaaf filmpje! Vergeet ik natuurlijk helemaal te melden... Heel goed gemonteerd. Respect.

[ Voor 19% gewijzigd door Ghost81 op 26-01-2019 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:46

Perkouw

Moderator General Chat
zeef schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 18:27:

De video. :)
Awesome gedaan!

[ Voor 13% gewijzigd door Perkouw op 24-07-2015 07:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:12

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Xudonax schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 21:38:
Zeker wel o.o Dat hele tracking daar bakte ik niets van, waren alleen maar vage strepen :'(
Korte sluitertijd dan anders, snel bewegen en goed oefenen. Mij lukte het ook maar een paar keer.
Als je het vaak genoeg probeert, krijg je wel de feeling.

[ Voor 10% gewijzigd door AW_Bos op 24-07-2015 11:21 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ravhin
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 07:52

Ravhin

no <root>...

Welnu, eindelijk zover gekomen dat ik de mooiste foto's er uit heb weten te vissen voor de review. Ik heb er nog tig van hetzelfde thema, maar hier vind ik het het beste uit de verf komen:

Afbeeldingslocatie: http://thuis.blijewolf.nl/plaatjes/samsung_1_small.jpg

Afbeeldingslocatie: http://thuis.blijewolf.nl/plaatjes/samsung_2_small.jpg

Afbeeldingslocatie: http://thuis.blijewolf.nl/plaatjes/samsung_3_small.jpg

Afbeeldingslocatie: http://thuis.blijewolf.nl/plaatjes/samsung_4_small.jpg

Plaatje 4 is ook vrij atypisch, maar ik houd wel van het ongedwongene in de houding die terugkomt in de rustende skater in de achtergrond :>

Er zijn wegen die niet moeten worden begaan, legers die niet moeten worden aangevallen, ommuurde steden die niet worden bestormd, gebieden die niet moeten worden betwist en orders van de commandant die niet moeten worden opgevolgd <Sun Tzu>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ravhin schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 23:51:
[afbeelding]
Plaatje 4 is ook vrij atypisch, maar ik houd wel van het ongedwongene in de houding die terugkomt in de rustende skater in de achtergrond :>
Het is dat je het zei en ik daarna nog eens met mijn blik terug ging, maar anders had ik hem echt niet gezien hoor. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 21:11

Karel V

Een simpele ziel

Verwijderd schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 05:12:
[...]

Het is dat je het zei en ik daarna nog eens met mijn blik terug ging, maar anders had ik hem echt niet gezien hoor. :+
Het is dat je schrijft dat je hem niet direct zag dat ik nog eens op de foto keek, maar meer dan wat ik al gezien had kon ik niet ontdekken :+ ;)

The old Lie: Dulce et Decorum est Pro patria mori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBreaker
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-09 09:36
Echt kudos aan alle hierboven echt super vette video's en foto's!

Helaas was het voor mij erg moeilijk om shots te maken zonder iemand anders in het shot, logisch want iedereen wilde mooie shots maken, waardoor je dus per definitie een ander in je shot had. Hierdoor was ik enigszins uit het veld geslagen en kwam de tip 'om te regisseren' totaal niet uit de verf. Andere tips kon ik wel redelijk proberen. Al met al heb ik goed kunnen spelen met mijn camera en staan er toch nog een paar grappige beelden op.

Met de door mij gemaakte matige shots van 10 juli jl., Windows Movie Maker, Freemake & Audacity, heb ik dit filmpje naar aanleiding van de videoworkshop kunnen produceren:

http://tweakers.net/productreview/115028/samsung-pro+-microsdxc-+-sd-adapter-64gb.html
edit:
Review ook online gezet en hier de link geplaatst

[ Voor 14% gewijzigd door MrBreaker op 26-07-2015 01:15 ]

You may enlighten me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elhopo
MrBreaker schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 12:24:
Echt kudos aan alle hierboven echt super vette video's en foto's!

Helaas was het voor mij erg moeilijk om shots te maken zonder iemand anders in het shot, logisch want iedereen wilde mooie shots maken, waardoor je dus per definitie een ander in je shot had. Hierdoor was ik enigszins uit het veld geslagen en kwam de tip 'om te regisseren' totaal niet uit de verf. Andere tips kon ik wel redelijk proberen. Al met al heb ik goed kunnen spelen met mijn camera en staan er toch nog een paar grappige beelden op.
Voor mij geldt een beetje hetzelfde verhaal, ik was net begonnen met een soort van fotoshoot met de dames, en toen kwam er ineens een ander plan van de commentator doorheen, waardoor ik uiteindelijk maar een paar foto's heb kunnen maken. Ook bij de skaters geldt het zelfde verhaal. Ook jammer dat we pas na afloop hoorden dat de beste foto of video zou winnen samen met de beste review, ik heb me voornamelijk geconcentreerd op het testen en voor mezelf wel wat grappige foto's gemaakt, maar anders had ik misschien nog wat andere foto's gemaakt. Niet dat ik niet tevreden ben, maar misschien had er meer in gezeten. Ach, zo gaat dat, en iedereen zit denk ik in dezelfde omstandigheid, dus wat dat betreft zijn alle kansen wel weer gelijk.

Leuke video, en ook op een leuke manier de foto's erin gezet. Het laatste stukje is wat meer een slideshow geworden, dat vond ik wat minder. Verder leuk gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 10:51
Mijn review staat online, erg drukke weken achter de rug, maar vandaag toch even tijd gezocht om te gaan testen.

productreview: Samsung Pro+ microSDXC + SD-adapter 64GB review door Snuurtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charles Nasi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:18
Wauw! Wat een resultaten!

Vandaag lekker met het kaartje gaan stoeien om de review af te maken. Of ja, dat was de bedoeling ;) Na een simpele Low-level format presenteert het kaartje zich niet meer. Zowel onder OSX in combinatie met een Macbook Air, als onder Windows met een USB 2.0 CardReader en in mijn Nikon-camera zelf.

Review staat online, met een betrouwbaarheid op 'Waardeloos'. :(
http://tweakers.net/produ...xc-+-sd-adapter-64gb.html

[ Voor 11% gewijzigd door Charles Nasi op 26-07-2015 20:45 . Reden: Link naar review toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xudonax
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-09 13:25
Dat is wel heel vreemd... Ik zou eens contact opnemen met Samsung (via Maartje) en vragen hoe en wat, dat lijkt me echt niet te horen. Heb je het op je MacBook ook al eens geprobeerd met de SD Association formateur tool? Zie https://www.sdcard.org/downloads/formatter_4/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
En mijn videoedit is ook af!

[ Voor 42% gewijzigd door Snuurtje op 29-07-2015 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:32
Mijn review staat er ook, onder andere met de wasmachine test :P

productreview: Samsung Pro+ microSDXC + SD-adapter 64GB review door inquestos

Ik moet eerlijk bekennen dat ik de stortvloed van andere filmpjes, foto's, en reviews wat aan me voorbij heb laten gaan, en gewoon m'n eigen verhaal heb geschreven. Wat verrassend leuk was om te doen overigens :) .

En ik heb ook mijn materiaal ge-edit tot een filmpje. Het was alleen wel érg lastig om dit te maken, aangezien mijn pc de 100fps echt totaal niet aankan. Tijdens het editen had ik nauwelijks een idee wat ik aan het doen was. Vandaar ook per ongeluk een deel van de film langzamer gemaakt die slechts op 25fps was geschoten, en dat zie je dan ook gelijk. Meteen een goede verkoopwaarde voor de 100fps, want dat is wel echt gaaf voor dit soort dingen.

Ik heb me daarom voorlopig beperkt tot het deel van 'Wouter de Jong'. Hopelijk is binnenkort een upgrade mogelijk.

Verwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 14:16:
[video]
Tadaa nogmaals vele van jullie zullen de muziek waarschijnlijk niks vinden maar ik weet even niet beter op dit moment. Suggesties zijn welkom!
Ah, jij was die irritante kerel die menig potentieel shot hebt verknald door in beeld te lopen :+ Gelukkig zijn de beelden de moeite waard :) . Was wel mooier geweest als er wat meer lijn had gezeten in de beelden (eerst een volledig shot, daarna een close-up oid).

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elhopo
Ik was eigenlijk wel benieuwd wie er nou gewonnen heeft, met welke foto (of filmpje) en waarom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentijn
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 30-04 16:38
elhopo schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 11:15:
Ik was eigenlijk wel benieuwd wie er nou gewonnen heeft, met welke foto (of filmpje) en waarom...
In de originele aankondiging stond nog dat de camera zou worden verloot.........

Keep it cool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
Ben ook benieuwd! Vond t wel dikke camera´s sowieso, zou niet verkeerd zijn! Alleen is beoordelen op basis van beste review + foto / video wel erg lastig lijkt me. Wellicht zelfs beetje appels en peren tussen de foto's en video's. Ik ben voor 2 camera's :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Ja, zou ook wel tof zijn geweest wanneer Samsung 20 NX1's had weggegeven, en dat het loten ging om één Pro+ kaartje ;)

Pas bij thuiskomst kwam ik erachter hoe gaaf 100fps waren, had er meer mee moeten doen. Ten opzichtte van mijn 5DII zijn de video's veel beter belicht, véél scherper, autofocus precies op de goede plek, en dus 100fps.

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
Idd, heb op mn 600D geen 100fps, maar wel op mn telefoon (oneplus), weliswaar op 720p. Gebruik dat redelijk vaak. Heb een zooi coole shots daarmee gemaakt op Tomorrowland die ik nog ga editten. Ben er toch wel redelijk fan van geworden, en een groot voordeel is ook dat je shots lopend etc. direct een stuk stabieler worden.

Het verhaal is trouwens toch dat je de kaart mag houden mits je je review hebt geschreven en foto's / video hier post? Lees in de mails telkens over bruikleen etc.

Leuk shot man, je zou m zelfs nog verder kunnen vertragen met een plugin als twixtor. Soms krijg je daarmee rare artifacts omdat hij er frames bij gaat verzinnen. Maar met beelden zoals deze doet ie dat erg netjes.

[ Voor 38% gewijzigd door Snuurtje op 29-07-2015 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elhopo
Dat bruikleen verhaal gaat erover dat je kaartje pas eigendom wordt na het voldoen van een aantal voorwaarden. Dat stond in het contract (wat ik denk ik nog gescand opgestuurd moet krijgen). Het schijnt dat mensen in het verleden nog wel eens vergaten een review te schrijven, en op deze manier hebben ze een pressiemiddel om je alsnog een review te laten schrijven.

Door die 100 fps filmpjes zijn mijn voorwaarden voor een andere camera al weer aardig verandert. Ik kan nu 50 fps doen of in lage resolutie nog wel veel meer, maar ik zou toch wel in hoge resolutie minimaal 100 fps willen doen. Gelukkig zijn er steeds meer camera's die dat kunnen, maar ik weet nog steeds niet of Samsung nou het nieuwe cameramerk voor mij zou zijn of misschien bijvoorbeeld Panasonic. Ik denk dat de NX serie alles heeft wat je in een moderne camera kan verwachten, maar zoals altijd zijn er ook weer nadelen. Het leuke is wel dat ik op de dag er even mee heb kunnen fotograferen, maar om er echt wat van te kunnen zeggen is denk ik een kwartiertje niet voldoende.

Ach, zo blijft er altijd wat te kiezen. Soms komen er keuze's bij en dan vallen er weer keuzes af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBreaker
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-09 09:36
NX500

Vandaag ontvangen, ben er super blij mee.

Iedereen bedankt voor de stemmen en niet te vergeten Tweakers.net en Samsung!

Moet eerlijk zeggen dat ik het niet helemaal verwacht had, want er zaten echt pareltjes van foto's en video's tussen en ook hele goede andere reviews.

Nu op naar een nieuwe review over de NX500.

You may enlighten me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Proficiat! Qua leesbaarheid kan je review nog wel heel wat opfriswerk gebruiken (18 keer dezelfde achtergrondafbeelding, 10 losse clips, screenshots van de poll/brief), dus ik heb eerlijk gezegd geen idee of je het eigenlijk wel verdiend hebt :P Neem het in ieder geval mee voor je nieuwe review.

Afbeeldingslocatie: https://farm4.staticflickr.com/3674/20117580196_32ba7c6c49_c.jpg2015-07-10 Tweakers Samsung Event 1.jpg by Ferdinand van Oostrom, on Flickr

Afbeeldingslocatie: https://farm1.staticflickr.com/362/20135808392_a3011aa65e_c.jpg2015-07-10 Tweakers Samsung Event 2.jpg
by Ferdinand van Oostrom, on Flickr
Snuurtje schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 22:53:
Leuk shot man, je zou m zelfs nog verder kunnen vertragen met een plugin als twixtor. Soms krijg je daarmee rare artifacts omdat hij er frames bij gaat verzinnen. Maar met bieelden zoals deze doet ie dat erg netjes.
Ja, zat ik ook al aan te denken, maar die plugin is niet gratis :P . Bovendien denk ik dat 4x vertragen wel zo'n beetje het optimum is voor dit soort acties, nog langzamer wordt saai. Er zijn natuurlijk dingen waarbij het wel leuk is, maar met 100fps pak je al een héél groot deel van de mogelijke acties/vertragingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elhopo
inquestos schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 01:29:
Proficiat! Qua leesbaarheid kan je review nog wel heel wat opfriswerk gebruiken (18 keer dezelfde achtergrondafbeelding, 10 losse clips, screenshots van de poll/brief), dus ik heb eerlijk gezegd geen idee of je het eigenlijk wel verdiend hebt :P Neem het in ieder geval mee voor je nieuwe review.
Ben het wel met je eens hoor, maar aan de andere kant denk ik dat er op iedere review wel wat aan te merken is. Daarnaast lijkt het me erg lastig om te kiezen tussen een goede foto en een filmpje. De terechte winnaar wordt uiteindelijk gekozen door de "jury", ze zullen er vast wel goed naar gekeken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost81
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19:35
Eerst: proficiat MrBreaker! Veel plezier ermee en succes met de review!
elhopo schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 13:57:
[...]
Ben het wel met je eens hoor, maar aan de andere kant denk ik dat er op iedere review wel wat aan te merken is. Daarnaast lijkt het me erg lastig om te kiezen tussen een goede foto en een filmpje. De terechte winnaar wordt uiteindelijk gekozen door de "jury", ze zullen er vast wel goed naar gekeken hebben.
Ongetwijfeld. Of ze hebben de review die bovenaan stond gekozen (de reviews zijn gesorteerd op ranking + datum/tijd). MrBreaker had de beste scores.
Persoonlijk vond ik zijn review meer een dagverslag dan een review van een geheugenkaartje. Hij had dan wel het meest uitgebreide verslag en heeft als je daar naar kijkt terecht gewonnen. Er zijn andere reviews die een betere weergave geven van de aspecten van het kaartje (performance / duurzaamheid) en die, zoals inquestos aangeeft, beter leesbaar zijn.
Afgezien daarvan vind ik dat MrBreaker wel één van de leukste teksten had om te lezen.

Beoordelen op beste video/foto is volgens mij niet te doen. Hoe vergelijk je een video met een foto? Hadden ze 2 camera's moeten verloten :P

Daarnaast:
  • niet iedereen heeft dezelfde apparatuur, dus de kwaliteit van foto's/videos verschilt (mogelijk) daardoor al.
  • niet iedereen heeft even veel tijd gebruikt om foto's/videos te maken (bijvoorbeeld door ook veel met de NX1 te spelen), of vond het gewoon veel te lekker weer en genoot liever van een ijsje.
  • wat betreft review geldt een beetje hetzelfde. Niet iedereen zal even veel tijd hebben gehad een uitgebreide review te schrijven (door werk/privé/studie/school).
  • Ook qua testapparatuur is het niet gelijk (camera's, pc's/macs, card-readers, koelkasten, vriezers, ovens, wasmachines). Verrassend trouwens wat je allemaal nodig hebt om een kaartje te testen :P
  • etc. etc.
Het "eerlijkst" is een loting onder de deelnemers die een review hebben geplaatst met een bepaalde minimale kwaliteit (zeg 2 kantjes ofzo, weet ik veel).

Uiteraard vind ik het jammer dat ik niet gewonnen heb. Heb er best wat extra tijd ingestopt om m'n kansen te verhogen, maar ach... zo gaat dat.

Ik wens MrBreaker nogmaals veel plezier met de NX500. Het is 'm gegund!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
Gefeliciteerd! Ben het wel eens met bovenstaande. Als ik persoonlijk echt moet kiezen waar ik wat aan heb bij het besluiten tot aankoop kies ik niet die van hem, ook niet mijn eigen review maar een met veel technische meetresultaten en goeie zinnige vergelijken.

Heb zelf ook eerlijk gezegd een stuk meer tijd gestoken in de video dan in de review, meer mijn ding.

Anyhow, top kaartje en top ervaring aan overgehouden. Thanks allemaal voor de gezellige dag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Gefeliciteerd MrBreaker! Goed om te zien dat je de camera redelijk snel ook in huis hebt!

Om even in te haken bij andere posts. Ik vind persoonlijk de keuze van beste review ook wel een beetje vreemd. Niets ten nadele van MrBreaker, zoals als anderen ook al zeggen, ik gun het hem van harte en het is een leuke review/terugblik op de hele dag/ervaring, maar ben wel van mening dat dit niet een echte product review is.

Als ik iets wil kopen wil ik iets over het product lezen en niet allerlei andere dingen die niets met het product te maken hebben. Ik kan begrijpen dat Samsung dit wel erg leuk vind, zulke positieve verhalen, maar ik ben van mening dat Tweakers met zulke acties wel moet oppassen. Ik ben zelf heel te vrede met mijn huidige camera en had geen idee gehad wat ik met de NX500 had gemoeten, daar gaat het mij dus totaal niet om. Maar vind dit een klein beetje tegenstrijdig met het verhaal dat Tweakers objectief is, wat tijdens de rondleiding op de HQ zo sterk naar voren kwam. Als elk merk zulke acties gaat houden worden alle eerste reviews straks dagboeken over actiedagen.

Lees dit vooral als tip naar de toekomst, want begrijp me niet verkeerd, het was een super actie, hartstikke leuke dag, heb er een top kaartje bij en heb ook zeker wat geleerd tijdens de workshop! Dus heb wat dat dan gaat helemaal niets te klagen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmvdberg
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-01 23:55

dmvdberg

Cake or Death?

Zo. En dan kom ik ook nog ff om de hoek zetten met foto's.
Prive stond het even ondersteboven dus geen review en mensen zijn belangrijker dan foto's. Vind ik.

ALSNOG hoe dan ook ben ik weer een blij mensch dus ook ff foto's delen!
Dropbox te vinden HIER en voor de sociale mensen vind u Facebook hier om te liken, taggen en verder te kunnen delen.

Maar natuurlijk ook wat foto's gewoon op Tweakers zelf want dat hoort zo!

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/H7ZHyZkeOHC1lxWm6kmiQzhv/medium.jpg Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/ZSCAajMZ2gSIHuyjCi5N2cgX/medium.jpg
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/nBNy7KZQYpB9nfWXNsYzJ9hA/medium.jpg Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/P3q4ZayQvw8EAk1PJ2gzk9sb/medium.jpg
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/3klnObYD2YLpa6TCRdeO3C5W/medium.jpg Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/gaEE09c6qIIjt4K2lulGd52d/medium.jpg

Cheers en tot de volgende Tweakers ;)

[ Voor 34% gewijzigd door dmvdberg op 04-08-2015 11:48 . Reden: Thumbnails edit~ ]

M1 Max user

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrBreaker schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 18:37:
Moet eerlijk zeggen dat ik het niet helemaal verwacht had, want er zaten echt pareltjes van foto's en video's tussen en ook hele goede andere reviews.
Tjonge jonge wie heeft dit review als beste uitgekozen. Heeft iemand wel eens van het gezegde "overdaad schaad" gehoord. Nou dat geld zeker voor dit review. Dit leest geen hond als het zolang is en opgevuld met zoveel meuk :(
Een goed review is bondig en "to the point". Dit is bijna een auto biografie en daar zit niemand op te wachten die iets meer van een product wil weten via de reviews.

Sorry dat ik zo negatief ben maar deze keuze van beste review gaat gewoon nergens over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Uhm, zoals eerder te lezen vond ik de review van MrBreaker ook voor verbetering vatbaar *, maar het heeft weinig zin om je 'woede' op MrBreaker te richten. Hij heeft ook alleen maar z'n uiterste best gedaan. Dat levert hem een prachtige camera op (en een hoop modder :P ).

Was wel mooi geweest als tweakers kort had aangegeven waarom MrBreaker de verdiende winnaar was, dat voorkomt allerlei complottheoriën :) .

* Ik moest zelf denken aan "I'm sorry I wrote you such a long letter; I didn't have time to write a short one."

@Dmvdberg: heerlijke sfeervolle foto's. Vooral die tweede is supergetimed d:)b

[ Voor 3% gewijzigd door inquestos op 06-08-2015 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inquestos schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 18:00:
Uhm, zoals eerder te lezen vond ik de review van MrBreaker ook voor verbetering vatbaar *, maar het heeft weinig zin om je 'woede' op MrBreaker te richten. Hij heeft ook alleen maar z'n uiterste best gedaan. Dat levert hem een prachtige camera op (en een hoop modder :P ).
Sorry maar ik ben door mijn Asperger wat erg direct in dit soort dingen 8)7 maar het is niet gericht tegen Mr. Breaker maar tegen de keuze van Tweakers/Samsung. Mr Breaker heeft er duidelijk veel tijd in gestoken maar daardoor een overdaad aan info geleverd wat het als review minder waard maakt. Als artikel over een evenement is het een leuk stuk alhoewel het dan nog wel iets bondiger had gekund in mijn opinie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmvdberg
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-01 23:55

dmvdberg

Cake or Death?

inquestos schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 18:00:
@Dmvdberg: heerlijke sfeervolle foto's. Vooral die tweede is supergetimed d:)b
Dank je ^^
De foto was btw in overleg met modellen en skater. Dus prachtig in scene gezet haha.
....Of bedoel je de 'mid air' actie van de fietser? Dat was idd een lekkere timing want mijn camera stond op single shot (nog).

[ Voor 17% gewijzigd door dmvdberg op 07-08-2015 07:38 . Reden: Meer tekst. ]

M1 Max user

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klen_ghost
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-07 20:49
https://flic.kr/p/wenUqW
"Hippe zonnebril papa " aldus mijn dochter Shenna !
Overigens normaal zit er een gordel hoes / nek beschermer om de riem/gordel ;) even weggehaald voor de foto..

[ Voor 42% gewijzigd door klen_ghost op 11-08-2015 08:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
Over die review van breaker, staat buiten kijf dat ie veel moeite heeft gestoken erin. Maar die stemmen erop... Hij heeft enorm veel meer stemmen op zn review dan andere, zelfs oudere reviews. En enorm veel spotlight +2 stemmen.

pricewatch: Samsung Pro+ microSDXC + SD-adapter 64GB

Wil niks suggereren hoor, tis op zn minst opmerkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:24
Modbreak:Graag de discussie over de reviews van nu beëindigen. Ben je het er niet mee eens, stuur dan een bericht naar de organisatie. Hier hebben we het over het beeldmateriaal zelf.

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

Pagina: 1 2 Laatste