Bij mij wel, maar het duurde even voordat hij startte. Gewoon geduld...
[ Voor 25% gewijzigd door elhopo op 24-07-2015 08:21 ]
Blijkt dat citroenvlinders helemaal niet naar citroen smaken.
[ Voor 25% gewijzigd door elhopo op 24-07-2015 08:21 ]
Nou... hoeveel geduld dan? Gister speelde de video bij mij op de PC (Windows 7 / Chrome) prima af, maar vanochtend wil hij echt niet. Ik heb het geprobeerd op een iPad Air 2, Nexus 4 en wederom de PC. Na 5 minuten gebeurt er nog steeds niets, behalve op de PC. Daar krijg ik deze melding:elhopo schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 23:09:
[ Voor 19% gewijzigd door Ghost81 op 26-01-2019 09:37 ]
Awesome gedaan!
[ Voor 13% gewijzigd door Perkouw op 24-07-2015 07:55 ]
Korte sluitertijd dan anders, snel bewegen en goed oefenen. Mij lukte het ook maar een paar keer.Xudonax schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 21:38:
Zeker wel o.o Dat hele tracking daar bakte ik niets van, waren alleen maar vage strepen
[ Voor 10% gewijzigd door AW_Bos op 24-07-2015 11:21 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Er zijn wegen die niet moeten worden begaan, legers die niet moeten worden aangevallen, ommuurde steden die niet worden bestormd, gebieden die niet moeten worden betwist en orders van de commandant die niet moeten worden opgevolgd <Sun Tzu>
Verwijderd
Het is dat je het zei en ik daarna nog eens met mijn blik terug ging, maar anders had ik hem echt niet gezien hoor.Ravhin schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 23:51:
[afbeelding]
Plaatje 4 is ook vrij atypisch, maar ik houd wel van het ongedwongene in de houding die terugkomt in de rustende skater in de achtergrond
Het is dat je schrijft dat je hem niet direct zag dat ik nog eens op de foto keek, maar meer dan wat ik al gezien had kon ik niet ontdekkenVerwijderd schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 05:12:
[...]
Het is dat je het zei en ik daarna nog eens met mijn blik terug ging, maar anders had ik hem echt niet gezien hoor.
[ Voor 14% gewijzigd door MrBreaker op 26-07-2015 01:15 ]
You may enlighten me!
Voor mij geldt een beetje hetzelfde verhaal, ik was net begonnen met een soort van fotoshoot met de dames, en toen kwam er ineens een ander plan van de commentator doorheen, waardoor ik uiteindelijk maar een paar foto's heb kunnen maken. Ook bij de skaters geldt het zelfde verhaal. Ook jammer dat we pas na afloop hoorden dat de beste foto of video zou winnen samen met de beste review, ik heb me voornamelijk geconcentreerd op het testen en voor mezelf wel wat grappige foto's gemaakt, maar anders had ik misschien nog wat andere foto's gemaakt. Niet dat ik niet tevreden ben, maar misschien had er meer in gezeten. Ach, zo gaat dat, en iedereen zit denk ik in dezelfde omstandigheid, dus wat dat betreft zijn alle kansen wel weer gelijk.MrBreaker schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 12:24:
Echt kudos aan alle hierboven echt super vette video's en foto's!
Helaas was het voor mij erg moeilijk om shots te maken zonder iemand anders in het shot, logisch want iedereen wilde mooie shots maken, waardoor je dus per definitie een ander in je shot had. Hierdoor was ik enigszins uit het veld geslagen en kwam de tip 'om te regisseren' totaal niet uit de verf. Andere tips kon ik wel redelijk proberen. Al met al heb ik goed kunnen spelen met mijn camera en staan er toch nog een paar grappige beelden op.
[ Voor 11% gewijzigd door Charles Nasi op 26-07-2015 20:45 . Reden: Link naar review toegevoegd ]
Ah, jij was die irritante kerel die menig potentieel shot hebt verknald door in beeld te lopenVerwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 14:16:
[video]
Tadaa nogmaals vele van jullie zullen de muziek waarschijnlijk niks vinden maar ik weet even niet beter op dit moment. Suggesties zijn welkom!
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
In de originele aankondiging stond nog dat de camera zou worden verloot.........elhopo schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 11:15:
Ik was eigenlijk wel benieuwd wie er nou gewonnen heeft, met welke foto (of filmpje) en waarom...
Keep it cool
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
[ Voor 38% gewijzigd door Snuurtje op 29-07-2015 22:57 ]
You may enlighten me!
Ja, zat ik ook al aan te denken, maar die plugin is niet gratisSnuurtje schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 22:53:
Leuk shot man, je zou m zelfs nog verder kunnen vertragen met een plugin als twixtor. Soms krijg je daarmee rare artifacts omdat hij er frames bij gaat verzinnen. Maar met bieelden zoals deze doet ie dat erg netjes.
Ben het wel met je eens hoor, maar aan de andere kant denk ik dat er op iedere review wel wat aan te merken is. Daarnaast lijkt het me erg lastig om te kiezen tussen een goede foto en een filmpje. De terechte winnaar wordt uiteindelijk gekozen door de "jury", ze zullen er vast wel goed naar gekeken hebben.inquestos schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 01:29:
Proficiat! Qua leesbaarheid kan je review nog wel heel wat opfriswerk gebruiken (18 keer dezelfde achtergrondafbeelding, 10 losse clips, screenshots van de poll/brief), dus ik heb eerlijk gezegd geen idee of je het eigenlijk wel verdiend hebtNeem het in ieder geval mee voor je nieuwe review.
Ongetwijfeld. Of ze hebben de review die bovenaan stond gekozen (de reviews zijn gesorteerd op ranking + datum/tijd). MrBreaker had de beste scores.elhopo schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 13:57:
[...]
Ben het wel met je eens hoor, maar aan de andere kant denk ik dat er op iedere review wel wat aan te merken is. Daarnaast lijkt het me erg lastig om te kiezen tussen een goede foto en een filmpje. De terechte winnaar wordt uiteindelijk gekozen door de "jury", ze zullen er vast wel goed naar gekeken hebben.
[ Voor 34% gewijzigd door dmvdberg op 04-08-2015 11:48 . Reden: Thumbnails edit~ ]
M1 Max user
Verwijderd
Tjonge jonge wie heeft dit review als beste uitgekozen. Heeft iemand wel eens van het gezegde "overdaad schaad" gehoord. Nou dat geld zeker voor dit review. Dit leest geen hond als het zolang is en opgevuld met zoveel meukMrBreaker schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 18:37:
Moet eerlijk zeggen dat ik het niet helemaal verwacht had, want er zaten echt pareltjes van foto's en video's tussen en ook hele goede andere reviews.
[ Voor 3% gewijzigd door inquestos op 06-08-2015 18:01 ]
Verwijderd
Sorry maar ik ben door mijn Asperger wat erg direct in dit soort dingeninquestos schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 18:00:
Uhm, zoals eerder te lezen vond ik de review van MrBreaker ook voor verbetering vatbaar *, maar het heeft weinig zin om je 'woede' op MrBreaker te richten. Hij heeft ook alleen maar z'n uiterste best gedaan. Dat levert hem een prachtige camera op (en een hoop modder).
Dank je ^^inquestos schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 18:00:
@Dmvdberg: heerlijke sfeervolle foto's. Vooral die tweede is supergetimed
[ Voor 17% gewijzigd door dmvdberg op 07-08-2015 07:38 . Reden: Meer tekst. ]
M1 Max user
[ Voor 42% gewijzigd door klen_ghost op 11-08-2015 08:13 ]
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq