Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ux305 of acer nitro

Pagina: 1
Acties:

• Christian_Ku
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-11 20:27
Wat ga je met je laptop doen?
Beetje gamen (geen zware games, xcom within, civilization, anno, diablo 3) maar uiteindelijk meeste surfen en office.

Wat is je budget?
Rond de 800

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Dit wordt mijn hoofd pc, dus ja. Daarnaast woon ik aan de andere kant van de wereld, reizen is een deel van mijn keven dus.

Heb je nog bepaalde (merk)
Asus of acer

Ik heb de acer nitro serie gezien en die spreken me wel aan, m.n. De versie met 128gb ssd en 500hdd, maar ook de ux305 sprak me aan. Dit zijn zeker 2 compleet verschillende laptops, mijn vraag is of de asus de bovengenoemde spellen aan zou kunne en of de m cpu ga merken met de programmas die ik wil draaien.

Criticism is prejudice made plausible.

• Olympia
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-06 01:52
Volgens deze site (onder het kopje gaming performance) is de UX305 niet geschikt voor Anno 2070 en dit zegt redelijk veel over de grafische kracht zwakte van de UX305.

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 27-11 17:36
Ik heb m toevallig vandaag net binnen. Ik kan je vertellen dat de grafische prestaties van het beestje absoluut niet overweldigend zijn. Diablo 3 kan je denk ik wel vergeten. Verder vind ik t overigens echt een pracht van een laptopje. Heerlijk dun en licht. :)

• Christian_Ku
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-11 20:27
OK, dat zijn duidelijke antwoorden. En ik moet zeker toegeven, die asus is echt een mooi ding, maar niet geschikt als vervanging van een desktop in mijn ogen, daarom toch voor de nitro gegaan. Dit topic kan sluiten.

Criticism is prejudice made plausible.