Toon posts:

Windows 8.1 key kopen.

Pagina: 1
Acties:
  • 757 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey!

Weet er iemand mss een goede website waar ik windows 8.1 kan aanschaffen? Ik hoef geen dvd, digital download is voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20:06

g0tanks

Moderator CSA
Heb je al in de pricewatch of op Google gekeken? Er wordt wel enige eigen inzet verwacht.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
g0tanks schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 18:55:
Heb je al in de pricewatch of op Google gekeken? Er wordt wel enige eigen inzet verwacht.
Ik weet niet in hoeverre ik kinguin & q2a kan vertrouwen, voor games is dit allemaal niet zo'n probleem die werken altijd wel, maar geen idee ivm software keys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20:06

g0tanks

Moderator CSA
Ook daar is genoeg over te vinden op Google en op Tweakers: G2A Windows CD-Key

NMe vat het mooi samen:
NMe schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 17:26:
Het product is vast betrouwbaar in de zin dat de key werkt. Maar dat maakt het nog geen legitieme key, dus vermoedelijk betaal je 23 dollar voor iets dat je ook voor niks voor elkaar had gekregen op torrentsites. ;) Aangenomen dat je juist een key wil omdat je graag legaal bezig bent schiet je dus waarschijnlijk niks op met die site. Zo'n groot prijsverschil kán gewoon niet legit zijn.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Is dit dan beter te vertrouwen? http://licentie2go.com/ Die stond op de pricewatch en ook direct download. Deze is wel iets duurder of mss moet ik het gewoon op microsoft website kopen? Maar als ik het daar doe staat er bij exe downloaden? Sturen die mij geen key dan? Ik bedoel exe, daar ben ik toch niets mee? Ik wil gewoon een USB stick maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ximon
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-09 21:26
Via de Windows store kan je een ISO bestand downloaden en via de Windows USB/DVD Download Tool kan je dit vervolgens makkelijk op een USB-stick zetten. Soms hebben andere webwinkels een downloadprogramma (de .exe die je voorgeschoteld krijgt?) die alsnog een ISO bestand downloaden. Als je het zeker wilt weten: mail de klantenservice ;)

(╯°□°)╯︵ + ︵ x ︵ + ︵ x ︵ + ︵ x ︵ + ︵ x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeezuiper
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-10 21:21
In \[PCfritz/Rakuten.de] Windows 7 Pro (€20) *eigen risico* staan wat (legale?) sites besproken om Windows 7 (maar ook 8.1) aan te schaffen.

[ Voor 4% gewijzigd door zeezuiper op 14-07-2015 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Op /r/microsoftsoftwareswap kan je ook goedkoop keys krijgen. 20 dollar voor een windows 8, 15 euro voor een Visual Studio. Hoewel de keys allemaal geldig blijken te zijn moet je je inderdaad afvragen hoe ze dit juist doen en welke illegale activiteiten er op de achtergrond gebeuren.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ximon
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-09 21:26
Om nog maar een naam op de hoop te gooien: via Kinguin.net kan je ook "Kinguin Buyer Protection" erbij kopen voor ongeveer €1,- waarmee je een refund kan krijgen als er iets mis is met je aankoop.

(╯°□°)╯︵ + ︵ x ︵ + ︵ x ︵ + ︵ x ︵ + ︵ x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clueless
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-10 17:56
Gewoon bij MS proberen? Microsoftstore.com - Windows 8.1

I Don't Know, So Don't Shoot Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:11

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Kijk even in de pricewatch of iets dergelijks... Er zit verder 0,0 discussiewaarde in dit topic. En aangezien TS geen enkele eigen inzet toont gaat dit topic maar op slot.

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.