Samsung ue48js8500

Pagina: 1
Acties:
  • 740 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niniansix
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21-11-2021
Hoi,

Ben daarnet in de mm naar de samsung ue48js8500 tv gaan kijken en ik vond deze op zicht niet zo super mooi beeld geven. Ligt dat aan de instellingen of aan mij ?

Ik ben momenteel in het bezit van de samsung ue48h8000 en vind die op zich beter spelen dan die js.. Terwijl dit wel degelijk om een super uhd gaat en qua specs veel beter zou moeten zijn.

Of heb ik het helemaal mis ?

Graag jullie advies !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
niniansix schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 18:20:
Ligt dat aan de instellingen of aan mij ?
Ik kijk even in mijn glazen bol en zie... Zonder gekheid, dat kunnen wij natuurlijk niet weten zonder het zelf gezien te hebben.

Ja, de instellingen zouden niet goed kunnen staan. Sterker nog, de gemiddelde tv in de winkelstand is sowieso niet om aan te zien. Daarnaast is een winkel met ontelbare tl balken ook alles behalve de juiste plek om een tv te beoordelen. Verder is het zo ook niet te zeggen wat de kwaliteit van het materiaal was dat afgespeeld werd. De meerwaarde van 4K is daarnaast ook nog eens een factor; als je niet dichtbij genoeg bent t.o.v. het scherm, kun je het verschil met full-hd niet zien.

Samenvattend, dit topic kan natuurlijk helemaal nergens toe leiden. Een slotje dus.

Dit topic is gesloten.