iPhone 5 vast (Apple logo)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre-nl
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 12-03 17:52
hoi allemaal,

Tja mijn neefje heeft het weer voor elkaar hij heeft zijn iPhone 5 vast
Ding staat in een continu boot, dus je ziet elke keer het Apple logo langs komen.
Nu kan ik met de iPhone aan de lader de homeknop vast houden en dan krijg ik het iTunes recovery mode.

Maar het probleem is de iPhone laad niet op, dus op de lader krijg ik wel netjes de mogelijkheid om in recovery te komen.
Maar op een USB poort start de telefoon niet eens op.

Ik heb van alles al geprobeerd hard reset elke toetsen combi mogelijk vermeld ergens heb ik al eens geprobeerd
Wie kent dit probleem ook ?, hoe kan ik er voor zorgen dat de iPhone gaat laden ??

Andre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
DFU Mode aan een host port.

Verder kan het natuurlijk ook een hardware probleem zijn, dan moet je misschien eerst dat oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre-nl
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 12-03 17:52
DFU mode lukt alleen met de lader. zodra ik de iphone 5 op een usb poort zet is deze zo dood als maar kan.
het lijkt meer een software iets, want zijn ipod zelfde probleem, enigste wat hij (zegt) gedaan te hebben is update naar 8.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankym
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-09-2024
Het zou ook goed mogelijk kunnen zijn dat het een batterij probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersnathan94
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16:06
Klinkt eerder als een defecte lightning connector. Probeer eens met een tandenstoker naar stof te hengelen. Werkt vaak goed.

Anders toch met een andere kabel proberen DFU in te komen. Mocht het je accu zijn dan kan een nachtje aan een 10 of 12W iPad adapter nog wel eens helpen. Op de een of andere manier krijg ik daar oudere toestellen soms ook ineens weer mee aan de praat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alteitfet
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 05-08 13:46
Ola,

Ik heb dus nu precies hetzelfde probleem, hij blijft hangen in continue boot en aan de lader homeknop vasthouden krijg ik itunes logo. Ik heb alleen het probleem dat ik in Bangkok zit, geen pc heb, in december pas weer in NL ben en een shitload aan foto's niet als backup heb (ja dom, icloud icm slechte wifi is kut).

Ik ben hier naar een Apple reseller geweest en die zegt dat hij mij alleen kan helpen met recovery, maar dan ben ik voor 1,5 maand aan foto's kwijt. Nu kwam ik er achter dat m'n batterij flink los zit, maar ik weet dus niet of die error te maken heeft met de batterij...

Misschien zijn er mensen die hier meer over weten? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-09 22:24

Yor

Yor1313#2571

iPhone 5 staat erom bekend een issue te hebben met de batterij. Er is een apart support programma bij Apple voor opgesteld.

https://www.apple.com/nl/support/iphone5-battery/

Ik zou in elk geval even het serienummer checken en de stappen doorlopen....

http://yor.minitroopers.com

Pagina: 1