Ik heb een HD 7750 en net een versie installatie van Windows 7 (Home Premiumm 64bit) gedaan en meteen de nieuwste drivers van de monitor en de videokaart geïnstalleerd. Echter heb ik ontzettende last van screentearing bij het browsen.
Mijn monitor is een 60Hz paneel en de eigenschappen van de monitor laten dit ook duidelijk zien als ingestelde waarde. In CCC echter zie ik dat de 'Maximaal gerapporteerde verversingssnelheid' op 70Hz staat.
FRTC aan of uit helpt niets.
Browser is Firefox versie 40.0.
Heb ik een instelling verkeerd staan of is 15.7 niet leuk aan het doen (icm mijn videokaart)?
Edit; het ziet er overigens uit alsof meerdere rijen pixels niet/te laat ververst worden en als ik meer scroll, dan verplaatst dit fenomeen zich van onder naar boven (en dan begint het weer onderaan).
Mijn monitor is een 60Hz paneel en de eigenschappen van de monitor laten dit ook duidelijk zien als ingestelde waarde. In CCC echter zie ik dat de 'Maximaal gerapporteerde verversingssnelheid' op 70Hz staat.
FRTC aan of uit helpt niets.
Browser is Firefox versie 40.0.
Heb ik een instelling verkeerd staan of is 15.7 niet leuk aan het doen (icm mijn videokaart)?
Edit; het ziet er overigens uit alsof meerdere rijen pixels niet/te laat ververst worden en als ik meer scroll, dan verplaatst dit fenomeen zich van onder naar boven (en dan begint het weer onderaan).
[ Voor 14% gewijzigd door NitroX infinity op 10-07-2015 17:48 ]
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry