Verwarring in DM's

Pagina: 1
Acties:
  • 391 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-08-2020
Zeer geachte,

Ik ben nogal een 'klungel' om dingen uit te leggen, maar ik doe een poging;

Als ik op 'berichten' klik, boven, links naast het belletje klik. En dan naar mijn berichten ga, zie ik alleen mijn naam als "starter". Zou dit niet veranderd kunnen worden dat je kan zien met wie je spreekt en zodoende i.c.m. de titel het juiste persoon sneller kunt aanspreken?

Ik snap dat ik een "Starter" ben van de PM, maar waarom zou ik mijn naam moeten zien en niet degeen waarbij ik aan het praten ben? Het is voor mij duidelijk dat ik klets en hoef ik mijn naam toch niet te zien?

Of ik zie iets over het hoofd in de instellingen.

Met respect,
Ray

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
Ps: Een zoek functie in je DM's zou ook fijn zijn.

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-09 18:38

_David_

FP ProMod

llama llama duck

de zoekfunctie die er wel is ook gebruiken zou ook fijn zijn ;)
http://gathering.tweakers...d[]=127&keyword=zoeken+dm

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

En voor dat andere (de namen van de deelnemers) zijn ook al topics over :P

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
Raven schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 17:51:
En voor dat andere (de namen van de deelnemers) zijn ook al topics over :P
Als dat zo is, is dat opgenomen om dat te bewerkstelligen?
Dit omdat ik mijn naam niet wil zien, maar de ander. En ik heb meestal het laatste woord(helaas of niet).

[ Voor 18% gewijzigd door XRayXI op 10-07-2015 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

2 berichten boven die van jou staat de link naar de zoekfunctie van deze site ;) -> DM: Starter/gesprekspartner , dat is een van de topics.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
Raven schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 17:56:
2 berichten boven die van jou staat de link naar de zoekfunctie van deze site ;) -> DM: Starter/gesprekspartner , dat is een van de topics.
Is dat gebruiksvriendelijk?

Ik zie nergens een zoek functie hier: http://gathering.tweakers.net/forum/list_discussions

[ Voor 13% gewijzigd door XRayXI op 10-07-2015 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

_David_ in "Verwarring in DM's" ..... daar doelde ik op ;)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Bedankt voor je suggesties, maar beide suggesties zijn inderdaad al eerder gedaan en zijn bekend bij de developers. Dat zegt verder niet veel over wanneer ze opgepakt worden trouwens, de prioritisering wordt door het Product-team gemaakt. Hou [feat] Zoekfunctie in direct messages (DM's) en DM: Starter/gesprekspartner in de gaten voor updates.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.