Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Afwijking tussen klik en label in inventaris

Pagina: 1
Acties:

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:39

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Soms als ik een product aan een inventaris wil toevoegen, en ik klik ter hoogte van een label naast een checkbox, dan wordt de checkbox erboven getoggled.

Dus hier:
Afbeeldingslocatie: http://home.thany.nl/browsable/inventarislijst-afwijking-dingetje.png

Als ik klik waar de pointer staat, naar "NAS", wordt die erboven gecheckt. Wellicht dat ze over elkaar heen liggen ofzo, en dan die erboven net teveel padding heeft ofzo? Ik heb verder niet gekeken naar de html.

Dit is op Firefox 39 op Windows 7.

日本!🎌

• Glodenox
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-10 23:12
Even wat gezocht en het label gevonden dat deze problemen veroorzaakt. Ik snap niet echt het nut van dit extra label aangezien zonder dit label al voldoende ruimte verbonden wordt aan de checkboxen.

Wenslijst foutief label

Coördinator van de Waze Belux Community

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:39

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Dat is wel erg raar ja. Waarom is de *tekst* niet gewoon de label? Ik ben ook maar een simpele senior front-end developer, maar, uhm, dit hoort niet ;)

En vanuit mijn vakgebied ben ik ook wel een klein beetje nieuwsgierig naar waarom dit zo gemaakt is... Wie weet vergis ik me lelijk en blijkt het briljant te zijn :)

[ Voor 35% gewijzigd door _Thanatos_ op 14-07-2015 01:49 ]

日本!🎌

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Daar stond inderdaad een loos element in de weg. Ik heb dit lokaal gefixed, over 3 weken dus (pas) online...

Intentionally left blank