[PW] Extra informatie over verzendmethoden winkel

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electrowolf
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19:47

Electrowolf

Mod met Liefde!

Topicstarter
Onlangs werd ik helaas verrast doordat een winkel mijn bestelling met DPD verstuurde, iets wat voor mij nogal nadelig om verschillende redenen. Graag betaal ik een paar euro meer om een bestelling met Post.nl te laten versturen. Helaas is deze informatie niet inzichtelijk in de PW en zou ik dergelijke informatie erg waarderen. Effectief is dit nog belangrijker dan levertijd, ik doe namelijk een paar dagen langer over het ontvangen van DPD (of UPS) paketten dan Post.nl paketten.

Dus concreet: voeg extra verzendmethode-informatie toe aan de PW per winkel.

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:21
Ik snap de vraag. In praktijk lijkt mij dit niet op te lossen. Er zijn webshops die verschillende verzenders tegelijk gebruiken. bv de webwinkels die direct vanuit verschillende leveranciersmagazijnen verzenden. Het ene pakket komt dan aan met PostNL, een ander pakket uit de zelfde webshop komt dan via DHL /GLS / DPD /etc. aan.

Enige echte oplossing lijkt mij om bij (of liever voor) het plaatsen van een bestelling bij de webshop te vragen via welke verzender verzonden gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite de Jong
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-07-2024

Maite de Jong

Online Product Manager
Momenteel krijgen we deze informatie niet van webshops en het is om die reden ook niet gemakkelijk om het beschikbaar te maken. Is de vervoerder echt belangrijk of gaat het meer om levertijden of afhaalpunten die bij de vervoerder horen?