Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work
Ik snap de vraag. In praktijk lijkt mij dit niet op te lossen. Er zijn webshops die verschillende verzenders tegelijk gebruiken. bv de webwinkels die direct vanuit verschillende leveranciersmagazijnen verzenden. Het ene pakket komt dan aan met PostNL, een ander pakket uit de zelfde webshop komt dan via DHL /GLS / DPD /etc. aan.
Enige echte oplossing lijkt mij om bij (of liever voor) het plaatsen van een bestelling bij de webshop te vragen via welke verzender verzonden gaat worden.
Enige echte oplossing lijkt mij om bij (of liever voor) het plaatsen van een bestelling bij de webshop te vragen via welke verzender verzonden gaat worden.
Momenteel krijgen we deze informatie niet van webshops en het is om die reden ook niet gemakkelijk om het beschikbaar te maken. Is de vervoerder echt belangrijk of gaat het meer om levertijden of afhaalpunten die bij de vervoerder horen?