Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Als ik een video wil afspelen op fullscreen, dan wordt mijn scherm ongeveer 2 seconden zwart bij zowel het openen als het sluiten van fullscreen modus. Dit ervaar ik zowel bij youtube als bij media player classic. Ik heb dit probleem al een tijdje, maar tot dusver vond ik het niet echt storend. Nu ik mijn op vakantie gemaakte video's eens wil bekijken, kwam ik erachter dat het eigenlijk behoorlijk irritant is.

Ik heb een Nvidia Geforce GTX660 gpu en ik heb de laatste drivers hiervoor geïnstalleerd.
Iemand op een ander forum adviseerde mij om naar het configuratiescherm van de driver te gaan, om vervolgens de bureaubladkleurinstellingen van [automatisch] naar [andere toepassingen regelen kleurinstellingen] te zetten. Dit heb ik gedaan, maar het helpt niet.

Ik verwacht dat iemand anders ook wel met dit probleem zit, en ik hoop dat er een simpele oplossing is (die ik als semi-digibeet niet kan vinden).

Met vriendelijke groeten,

Bart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:10

OMD

Dat doet mijn monitor ook. Is dit niet een monitor dingetje? Als ik mijn oude Acer scherm aankoppel dan is deze vele malen sneller met schakelen tussen bijvoorbeeld verschillende resoluties.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puddi Puddin
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 11:05
Heb ik ook met mijn gtx970, lijkt me vrij normaal hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind het vrij irritant. Niemand anders die dit probleem heeft meegemaakt? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moijamie
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 17-09 20:07
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 12:07:
Ik vind het vrij irritant. Niemand anders die dit probleem heeft meegemaakt? :|
Het is volgens mij geen probleem dit hoort zo. Als ik op mijn macbook een video naar fullscreen zet is hij ook 0,5-2s "zwart"

const { signature } = await fetchProfile()