Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Kefding
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:26
Goedemorgen,

Ik heb zojuist een nieuwe harde schijf ontvangen, en heb deze aangesloten.
Toen ik echter de computer weer aan wilde zetten, begon de fan wel te draaien en ratelt de harde schijf, maar ik krijg geen beeld en ook het toetsenbord licht niet op.

Ik heb de harde schijf ook al eens losgekoppeld om te kijken of dit het probleem op zou lossen, maar dit was helaas niet het geval

Last.FM | Trakt.TV

• lolhoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13:16

lolhoo

Just reboot and relax

Eey,

Ik heb wat meer info nodig om je verder te kunnen helpen want dit is te weinig info.
Ik wil graag weten wat jouw componenten zijn, of je de schijf heb vervangen of bij geprikt en wat voor schijf het is.

Did you try to put it off and on again?

• Kefding
Dit zijn mijn componenten:

#ProductPrijsSubtotaal
1ASRock AMD A50M E350M1€ 0,-€ 0,-
1Western Digital Green WD30EZRX, 3TB€ 99,50€ 99,50
1Cooler Master Elite 342€ 26,34€ 26,34
1Asus W3000€ 0,-€ 0,-
1Kingston ValueRAM KVR1333D3N9/4G€ 71,20€ 71,20
1be quiet! Pure Power L7 300W€ 0,-€ 0,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 197,04

Ik heb er nog zo'n WD 3TB bijgeprikt

Last.FM | Trakt.TV

• lolhoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13:16

lolhoo

Just reboot and relax

Top!

Wat je kan proberen in de stroom van de pc af te halen en dan de cmos batterij eruit halen.
Wacht dan even een paar minuten en doe dan de batterij erin en start het systeem op.

Did you try to put it off and on again?

• Kefding
Dat werkte helaas ook niet :(

Last.FM | Trakt.TV

• Kefding
De lan poort geeft echter nog wel licht wanneer deze aangesloten is, rood en oranje dit keer...

Last.FM | Trakt.TV

• iTeV
  • Registratie: Juli 2014
  • Niet online
Had je hiervoor een andere HDD?,
Zoja werkte het toen ook nog goed?

Are you a one or a zero

• jbhc
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 03:55
Is er niet ergens een kabel losgeschoten?

• Kefding
De computer wordt gebruikt als server, dus had eerst al een WD3TB er in zitten, maar die zat vol, dus heb ik er nog een bij gezet. Vanaf toen deed ie het dus niet meer.

Ik heb alle kabels gecontroleerd, maar kan niets vinden wat los zit

Last.FM | Trakt.TV

• Kefding
Ik heb het vandaag nog een keer bekeken, en nog steeds niets gevonden wat de oorzaak kan zijn.

Iets geks wat me wel opgevallen is, is dat de power led nog steeds licht geeft als ik de computer uit heb gezet. Ook mijn usb blijft branden.
Dat terwijl bijvoorbeeld mijn toetsenboard (met een ps/2 aansluiting) niet oplicht als ik de pc aanzet.

Last.FM | Trakt.TV

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

• Als je de nieuwe harde schijf loskoppelt (power+sata), start je computer dan weer gewoon goed op?
  • Doet je nieuwe harde schijf het wel in een andere PC? (Kun je dat testen)
  • Krijg je beeld als je je oude harde schijf loskoppelt en alleen je nieuwe harde schijf aangesloten hebt?
Probeer in het BIOS alle ongebruikte disk controllers uit te schakelen, indien van toepassing. (Ik had een keer een vergelijkbaar probleem toen ik een extra RAID controller in mijn computer plaatste terwijl er al een Intel Sata + OnBoard PATA controller actief was. Het uitschakelen van de onboard PATA controller loste het voor me op.

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Pagina: 1