Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

17'' Laptop voor internet/office/photoshop

Pagina: 1
Acties:

• Gftw
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-08 16:37
Voor mijn moeder ben ik op zoek naar een 17'' laptop ter vervanging van het bejaarde geval dat ze nu heeft.

Wat ga je met je laptop doen?
De laptop wordt gebruikt voor de standaard zaken als internet / email / office. Verder zal de laptop gebruikt worden voor photoshop.

Wat is je budget?
Er is niet een vast budget, de laptop zal waarschijnlijk lang gebruikt worden (de vorige is volgens mij 8 jaar oud) en hoeft dus niet super budget te zijn. Maar gezien de eisen ook niet super hoog zijn wil ik ook niet overboord gaan. Mij leek een budget van €800 - €850 vrij redelijk.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee. De laptop zal hoogstwaarschijnlijk het huis niet verlaten en enkel verplaatst worden binnenshuis

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Zelf heb ik al een tijdje niet meer naar laptops gekeken, dus ik weet niet welke merken/modellen op dit moment goed zijn en welke niet.

Nog belangrijke eisen/richtlijnen?
- 17''
- FullHD scherm
- Betrouwbaar

Minder/niet belangrijk?
- Geluid
- Touchpad
- Wifi
- SSD (kan ik zelf later nog inbouwen)

Zelf heb ik het volgende lijstje:
pricewatch: Asus R751LB-T4021H
pricewatch: Lenovo IdeaPad Z70-80
pricewatch: Acer Aspire E5-771-5202
pricewatch: Toshiba Satellite L70-A-144
http://www.dell.com/nl/p/...d=inspiron-17-5758-laptop

• Gftw
Niemand die een suggestie, op of aanmerking heeft?

• Ivar19
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12:13
Als de laptop toch bijna niet verplaatst gaat worden, is een kleine desktop dan niet een betere keuze?
Binnenkort komt er weer een nieuwe Laptop Best Buy Guide. Misschien verstandig om daar eens naar te kijken?

Verder vind ik de Lenovo IdeaPads altijd wel aardig. De Toshiba en Asus laptops die je noemt zouden wat mij betreft sowieso afvallen. Deze zijn ongeveer even duur of duurder dan de andere laptops maar er zit nog een haswell cpu in, terwijl de rest al een broadwell cpu heeft.

[ Voor 15% gewijzigd door Ivar19 op 16-07-2015 13:04 ]

• Gftw
Bedankt voor je reactie :) Helaas is een desktop geen optie, hij wordt binnenshuis namelijk wel verplaatst, De Asus en de Toshiba schuif ik voorlopig naar achteren en ik zal ook even de bbg afwachten.