Voor mijn moeder ben ik op zoek naar een 17'' laptop ter vervanging van het bejaarde geval dat ze nu heeft.
Wat ga je met je laptop doen?
De laptop wordt gebruikt voor de standaard zaken als internet / email / office. Verder zal de laptop gebruikt worden voor photoshop.
Wat is je budget?
Er is niet een vast budget, de laptop zal waarschijnlijk lang gebruikt worden (de vorige is volgens mij 8 jaar oud) en hoeft dus niet super budget te zijn. Maar gezien de eisen ook niet super hoog zijn wil ik ook niet overboord gaan. Mij leek een budget van €800 - €850 vrij redelijk.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee. De laptop zal hoogstwaarschijnlijk het huis niet verlaten en enkel verplaatst worden binnenshuis
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Zelf heb ik al een tijdje niet meer naar laptops gekeken, dus ik weet niet welke merken/modellen op dit moment goed zijn en welke niet.
Nog belangrijke eisen/richtlijnen?
- 17''
- FullHD scherm
- Betrouwbaar
Minder/niet belangrijk?
- Geluid
- Touchpad
- Wifi
- SSD (kan ik zelf later nog inbouwen)
Zelf heb ik het volgende lijstje:
pricewatch: Asus R751LB-T4021H
pricewatch: Lenovo IdeaPad Z70-80
pricewatch: Acer Aspire E5-771-5202
pricewatch: Toshiba Satellite L70-A-144
http://www.dell.com/nl/p/...d=inspiron-17-5758-laptop
Wat ga je met je laptop doen?
De laptop wordt gebruikt voor de standaard zaken als internet / email / office. Verder zal de laptop gebruikt worden voor photoshop.
Wat is je budget?
Er is niet een vast budget, de laptop zal waarschijnlijk lang gebruikt worden (de vorige is volgens mij 8 jaar oud) en hoeft dus niet super budget te zijn. Maar gezien de eisen ook niet super hoog zijn wil ik ook niet overboord gaan. Mij leek een budget van €800 - €850 vrij redelijk.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee. De laptop zal hoogstwaarschijnlijk het huis niet verlaten en enkel verplaatst worden binnenshuis
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Zelf heb ik al een tijdje niet meer naar laptops gekeken, dus ik weet niet welke merken/modellen op dit moment goed zijn en welke niet.
Nog belangrijke eisen/richtlijnen?
- 17''
- FullHD scherm
- Betrouwbaar
Minder/niet belangrijk?
- Geluid
- Touchpad
- Wifi
- SSD (kan ik zelf later nog inbouwen)
Zelf heb ik het volgende lijstje:
pricewatch: Asus R751LB-T4021H
pricewatch: Lenovo IdeaPad Z70-80