Gisteravond filmpje gestart, na een goeie 10 minuten merk ik op dat de bass er niet echt doorheen komt. Aangezien ik net anderhalve week terug ben van vakantie denk ik dat de subwoofer wellicht uitstaat. Inderdaad, lampje op de achterkant is uit. Maar hey, knopje staat in de goede stand. Okay, wellicht lampje kapot? Even een 5.1 test file mkv gestart, alle speakers doen het, bij de sub is er doodse stilte. Okay. Stekker eraf, erin. Andere 220v kabel, ander stopcontact. Niets.
Indicatie-lampje is uit en subwoofer doet niets. Ook niet na een nacht uitgestaan te hebben.
Het gaat in dit geval om een Mission E3AS, aangeschaft september 2010. Hij was niet goedkoop (meen rond de 350, moet bonnetje nog opzoeken), maargoed, garantie zal er niet meer zijn, wellicht kan ik nog een (klein) beroep doen op non conformiteit. Aan de andere kant, zo gaan die dingen....
Iemand tips?
1) Kan ik hier zelf iets aan doen? Ik ga vanavond de sub even opgeschroeven, maar tips (waar op te letten) zijn welkom!
2) Is dit het repareren waard? Of kan ik beter een nieuwe kopen?
3) Hoe gaat een sub over het algemeen kapot? Vind het wel snel, eerlijk gezegd.. Ik heb op zolder nog een Akai versterker staan van 20 jaar oud
Indicatie-lampje is uit en subwoofer doet niets. Ook niet na een nacht uitgestaan te hebben.
Het gaat in dit geval om een Mission E3AS, aangeschaft september 2010. Hij was niet goedkoop (meen rond de 350, moet bonnetje nog opzoeken), maargoed, garantie zal er niet meer zijn, wellicht kan ik nog een (klein) beroep doen op non conformiteit. Aan de andere kant, zo gaan die dingen....
Iemand tips?
1) Kan ik hier zelf iets aan doen? Ik ga vanavond de sub even opgeschroeven, maar tips (waar op te letten) zijn welkom!
2) Is dit het repareren waard? Of kan ik beter een nieuwe kopen?
3) Hoe gaat een sub over het algemeen kapot? Vind het wel snel, eerlijk gezegd.. Ik heb op zolder nog een Akai versterker staan van 20 jaar oud