Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allen,

3 jaar geleden een HTPC samengesteld met daarin een cineCT v6 (AlphaCrypt CAM met Ziggo smartcard). Ik ben een instap hobbyist in dit gebeuren, dus het heeft nogal wat avonden vloekend voor de tv gekost om Mediaportal en het TV gedeelte werkend te krijgen. Dat is lang goed gegaan, en het laatste jaar eigenlijk geen gebruik meer van gemaakt.

Nu ben ik van win7 naar win8 overgestapt en werkt er natuurlijk niks meer na het updaten van alle software :+ Na vele goede verhalen Kodi geinstalleerd. En meteen geprobeerd om via DVBlink weer de live TV functie erin te krijgen. Nu ben ik al 2 avonden verschillende faq, forum topics, en tutorials aan het bekijken en zie ik eigenlijk door de bomen het bos niet meer. Zit het hem bij Ziggo, Digital Devices, hardware, software, dvblink instellingen...

Wellicht iemand die ziet wat er verkeerd staat ingesteld;

windows 8.1
cineCT v6 AlphaCrypt CAM met Ziggo smartcard
Digital Devices 3.23
Woon in Den Bosch (dus Ziggo 1111 lijkt me)

zie printscreens :
Afbeeldingslocatie: http://i.share.pho.to/61312f83_c.png

Mijn dank is groot _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ziggo heeft alles (zoveel als mogelijk) gelijk getrokken. Netwerkcode zou dan zijn 5555, en ook aan de frequenties is het een en ander gewijzigd.

Werkt NPO1 wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:32
Zoals Beta990 al opmerkte lijkt hier inderdaad het probleem in te zitten. Ik ken DVBLink verder niet, maar in DVBViewer kostte het me ook wel enige moeite en heb uiteindelijk de transponderlist aangepast waarna alles netjes werkte.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
HollowGamer schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 23:16:
Ziggo heeft alles (zoveel als mogelijk) gelijk getrokken. Netwerkcode zou dan zijn 5555, en ook aan de frequenties is het een en ander gewijzigd.

Werkt NPO1 wel?
Allright, thanks! Nu vind hij idd wel de zender. Echter blijf ik steeds een warning krijgen dat ik geen zenders heb geselecteerd. Maar volgens mij staat ze toch gewoon in het rechter venster, geimporteerd vanuit het linker venster... als ik op het tabblad monitoring klik geeft hij 0 streams aan. Ik ga er dan vanuit dat je via dat tabblad de zenders kunt zien/testen?

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/2e17xtv.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Geen idee, ik gebruik alleen TVheadend. ;)

Check even de manual. :)