Hallo allen,
3 jaar geleden een HTPC samengesteld met daarin een cineCT v6 (AlphaCrypt CAM met Ziggo smartcard). Ik ben een instap hobbyist in dit gebeuren, dus het heeft nogal wat avonden vloekend voor de tv gekost om Mediaportal en het TV gedeelte werkend te krijgen. Dat is lang goed gegaan, en het laatste jaar eigenlijk geen gebruik meer van gemaakt.
Nu ben ik van win7 naar win8 overgestapt en werkt er natuurlijk niks meer na het updaten van alle software
Na vele goede verhalen Kodi geinstalleerd. En meteen geprobeerd om via DVBlink weer de live TV functie erin te krijgen. Nu ben ik al 2 avonden verschillende faq, forum topics, en tutorials aan het bekijken en zie ik eigenlijk door de bomen het bos niet meer. Zit het hem bij Ziggo, Digital Devices, hardware, software, dvblink instellingen...
Wellicht iemand die ziet wat er verkeerd staat ingesteld;
windows 8.1
cineCT v6 AlphaCrypt CAM met Ziggo smartcard
Digital Devices 3.23
Woon in Den Bosch (dus Ziggo 1111 lijkt me)
zie printscreens :

Mijn dank is groot
3 jaar geleden een HTPC samengesteld met daarin een cineCT v6 (AlphaCrypt CAM met Ziggo smartcard). Ik ben een instap hobbyist in dit gebeuren, dus het heeft nogal wat avonden vloekend voor de tv gekost om Mediaportal en het TV gedeelte werkend te krijgen. Dat is lang goed gegaan, en het laatste jaar eigenlijk geen gebruik meer van gemaakt.
Nu ben ik van win7 naar win8 overgestapt en werkt er natuurlijk niks meer na het updaten van alle software
Wellicht iemand die ziet wat er verkeerd staat ingesteld;
windows 8.1
cineCT v6 AlphaCrypt CAM met Ziggo smartcard
Digital Devices 3.23
Woon in Den Bosch (dus Ziggo 1111 lijkt me)
zie printscreens :

Mijn dank is groot