Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Office 2010 NL 32 en 64 bits

Pagina: 1
Acties:

• Toad
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-11 21:32
Ik heb via voor MP een licentie voor Office 2010 NL gekocht. Ik kreeg er zo wel de 32 bits als 64 bits versie bij(de software als download). De software van wat de 64 bits versie zou moeten zijn is in totaal kleiner dan de 32 bits versie. Ook staat in de 64 bits software boom een directory met de naam office32.nl-nl en in de 32 bits software boom staat een directory Office64.nl-nl.

Hoe weet ik nu wat de 64 bits versie is?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

De mainstream support van off2010 stopt aanstaande oktober, dus ik zou sowieso er nu geen geld meer aan uitgeven... Maar goed.

De installatiesoftware staat los van de key. (en de key staat los van de licentie). Als je een nette licentie en werkende key hebt kan je bij enige twijfel een officiële installatiedisk gebruiken.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:17
Ligt aan de prijs en of het onder win10 goed blijft werken.

Ik heb in elk geval nog geen overtuigende reden gevonden om mijn office 2010 licenties te vervangen. Als het al iets is dan is het de subtiel afnemende compatibiliteit met nieuwe versies als 2013.

Security updates tot 2020 :)

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:48

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Hoe weet ik nu wat de 64 bits versie is?
Door logisch na te denken. Waarom zou de 32 bits versie nou 64 in de naam hebben van mappen en de 64 bits versie 32 in de naam? En anders gewoon beide installers proberen op een 32 bit systeem, degene die klaagt is 64 bit. :P

@rakapul, volgens mij kan je beter je post nalezen als je mobiel bezig bent. De auto-correct is wel duidelijk zichtbaar. :P

Commandline FTW | Tweakt met mate

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Weekend > werkend \o/

Maar idd. Upgraden zal ik met mijn 2010-lic niet doen voor ~2020.

En ziet verder boven vwb een goede installer.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:17
Was het bij office 2010 sowieso niet aangeraden om altijd 32 bits te kiezen? (Misschien pre SP's.)

@hot: dit was al na diverse correcties :+
Pagina: 1