Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Tweede hands waarde Fritzbox 7390

Pagina: 1
Acties:
  • 220 views

• Noahlvb
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 00:36

Noahlvb

Wat?.. TECH? Waar!!!

Topicstarter
Beste Tweakers,

De titel spreek voor zich. Ik was benieuwd naar de tweede hands waarden van een 7390.
Op V&A zag ik nu maar een van 50€ en had het idee dat dat een beetje weinig was.

Noah

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Als je 50 euro te weinig vind, dan moet je hoger gaan zitten.

Laagste prijs in pricewatch bij een fatsoenlijke zaak inclusief verzending is 179. Ik weet niet hoe oud en in welke staat, met of zonder garantie je fritzbox is. Voor tweedehands moet je een beetje uitgaan van 70% van de huidige nieuwprijs, als ie helemaal compleet met doos, bon, garantie en in uitstekende staat is. Naarmate ie ouder dan een jaar of wat wordt zal je ook omlaag moeten met de prijs. Dus ga ergens tussen de 75 en 125 zitten, afhankelijk van bovengenoemde zaken.

Los daarvan moet je je ook afvragen: hoeveel mensen zitten nog op een ADSL(2) modem te wachten. Dat maakt een product ook lastiger te verkopen, en zal de prijs drukken.

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

• luxan
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 26-11 11:22
spone schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 22:05:
Los daarvan moet je je ook afvragen: hoeveel mensen zitten nog op een ADSL(2) modem te wachten. Dat maakt een product ook lastiger te verkopen, en zal de prijs drukken.
Naast ADSL(2) ondersteunt de FritzBox 7390 ook VDSL. Tevens kan hij ingezet worden als glasvezel router.

Kijk trouwens ook eens op andere sites zoals Marktplaats (waar hij voor +/- 100 euro te verkrijgen is).

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ah, die functionaliteit had ik even overheen gelezen. Vergeet dan het laatste stuk van mijn post maar :).

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 28-11 20:09

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Helaas, dergelijke vragen mag je zelf beantwoorden. Als jij je router wilt verkopen en anderen vragen er €50,- voor, dan mag je voor jezelf uitzoeken waarom jouw router meer waard is.
Ik hoop dat je zelf begrijpt dat je er waarschijnlijk geen €100,- voor gaat krijgen als ze elders voor de helft te koop staan.

Dit topic is gesloten.