Denon AVR-X3100W speakers

Pagina: 1
Acties:

• devionic
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-11-2022
Hallo,

Ik heb zopas een Denon AVR-X3100W gekocht. Nu wil ik voorlopig een paar surround boxen die ik nog liggen heb gebruiken tot ik een fatsoenlijke set gevonden heb. De X3100 kan boxen van 8 ohm tot 4 ohm aansturen lees ik in de manual. De boxen die ik nu heb zijn Phillips boxen. De rear en front boxen zijn 3ohm. Kan dit kwaad voor de receiver? Ik ben liever zeker dat ik mijn receiver niet opblaas.

Thx.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:46

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Niet te hard zetten, zal wel loslopen. Zie verder ook de FAQ :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• EddoH
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Zolang je de versteker niet op vol volume zet kan het inderdaad allemaal geen kwaad. Mits je de boxen niet ook nog eens parallel gaat zetten oid.

• devionic
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-11-2022
Bedankt voor de snelle antwoorden!
Ik heb de FAQ een doorgenomen.
Alles is aangesloten en werkt. Het is toch niet de bedoeling om alles open te gooien.

Het resultaat is wel schitterend tegenover mijn oud cheap ass Phillips systeempje :-)
Nu hoor ik pas de surround effecten tegoei. Nu nog uitkijken voor fatsoenlijke boxen.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:46

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Vergeet niet de boel met Audissey in te regelen. Dan hoor je pas echt wat je speakers en je installatie kunnen :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)