MonitorMuurSteun + SAMSUNG S27D390HS = ?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micha van Dijk
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 15-03 09:55
Beste allen,

Ik heb een kort vraagje (ik heb er zelf niet zo veel verstand van).
Ik heb 2x SAMSUNG S27D390HS en wil ze aan de muur hangen met een monitor muursteun. Maar ik weet niet of dit kan?

Hier een foto van de achterkant van de monitor:
Afbeeldingslocatie: https://www.redcorp.com/ProductImages/ScaleProducts/1122M392_I6.jpg

Kan iemand zien of je hier een muursteun aan kunt hangen? En zo ja, welke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xudonax
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-06 18:07
Dat lijkt me sterk aangezien er geen VESA mount achterop zit. Wat zegt de handleiding erover? Is er misschien een accessoire van Samsung zelf die dit mogelijk maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-D
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

J-D

Zo te zien zit er geen VESA Mount aan de achterkant (4 gaatjes in de vorm van den vierkant). Ik zeg niet dat het onmogelijk is maar makkelijk zal het niet worden. VESA is het meest gangbare qua wallmounts. Wellicht google er even op los laten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micha van Dijk
J-D schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 20:42:
Zo te zien zit er geen VESA Mount aan de achterkant (4 gaatjes in de vorm van den vierkant). Ik zeg niet dat het onmogelijk is maar makkelijk zal het niet worden. VESA is het meest gangbare qua wallmounts. Wellicht google er even op los laten?
Even keken op Google, niks kunnen vinden helaas. Misschien zijn er nog andere opties behalve een muursteun?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-D
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

J-D

Kan je de monitor voet demonteren? Anders zou je eens kunnen kijken of je iets van een VESA adapter kan vinden voor jou type scherm (Voorbeeld voor Acer scherm). Anders heb je ook iets universeels (1) (2), alleen weet ik niet waar je dit in Nederland kan kopen.

[ Voor 21% gewijzigd door J-D op 09-07-2015 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micha van Dijk
Ja je kunt de voet demonteren, ik ga er wel eens even naar opzoek.
Bedankt!
Pagina: 1