Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop voor school (€300-€400)

Pagina: 1
Acties:

• DennieD
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18-04 19:03
Wat ga je met je laptop doen?
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
School, gewoon tekstverwerken, internet etc. Ik heb een vaste computer waar ik mijn games op kan doen. De laptop zou wel niet al te veel eisende games aan moeten kunnen zoals League of Legends, maar hoeft niet op max quality. Gewoon zodat ik dit af en toe bij vrienden kan doen.
OS moet Windows zijn.

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Ik zit te denken aan 300 - 400 euro, weet niet of ik voor deze prijs zo'n laptop kan krijgen, maar dat zou wel mooi zijn natuurlijk. Ik weet dat er wel laptops zijn voor die prijs, maar weet niet of ik daar dan ook iets aan heb.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.
Ja, naar school. Ongeveer een uur reizen met de trein.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.
Ik heb het idee dat Asus een goed merk is, maar volgens mij zijn er van elk merk wel goede en niet goede laptops, dus echt een voorkeur heb ik niet.

Misschien dat iemand ervaring heeft met een laptop in deze prijsklasse. Dit zou ik dan graag vernemen. Suggesties voor laptops zijn uiteraard ook welkom!

Groet,
Dennie

• Thewisbone
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:59

• hjkv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-11 19:19
Ik zou gebruikt nemen. Nieuwe laptops rond de 300 euro zijn vreselijke rotzooi. Voor onder de 300 heb je gebruikt zo een professionele HP, Dell of Lenovo, soms zelfs met SSD.

• DeRooney
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-11 15:22
volgens mij is dat dezelfde als de laptop die in het best buy guide budget laptop juni 2015 topic voorbij kwam. Een mooie laptop, maar wel zonder optische drive.

• Thewisbone
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:59
Wie gebruikt er tegenwoordig nog een CD/DVD speler? daarbij als je dat nodig hebt koop je gewoon een losse usb cd speler, gebruik ik zelf ook.