Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

OCZ Trion 100-ssd's Review - Een gooi naar het budget- [...]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In de laatste zin op de tweede pagina van de review ontbreekt een verwijzing naar de levensduur. Daarmee valt de opmerking over 'elke dag ... schrijven' in het luchtledige (gedurende welke periode kun je dat doen?)..
In de praktijk merk je van die levensduur overigens weinig: zo kun je elke dag 55GB of 110GB naar het Toshiba tlc A19nm-nand van de Trion-drives schrijven, afhankelijk of je dat naar de 240GB- of 480GB-drive doet.
Je refereert in de review tenminste tweemaal naar aan de lange garantieduur, maar ik zie nergens vermeld wat de garantietermijn is.
Met de extra garantie van OCZ zou dat een veilige optie moeten zijn en zelfs tweakers [...]
Of interpreteer ik verbeterd onjuist in lang, en doel je er mee op de geen-gezeur-houding? Die gunstig is voor gewone consumenten. :)
De naam van de dochterdivisie is dan ook veranderd naar OCZ Storage Solutions en belangrijker: het heeft de garantie en betrouwbaarheid aangepakt. Voortaan worden drives zonder aankoopbon in geval van defecten gewoon vervangen, waarbij vooraf een vervangend exemplaar wordt opgestuurd.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2015 19:56 . Reden: refereren aan/verwijzen naar ;-) Artikel doorgeakkerd. ]

• willemdemoor
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online

willemdemoor

Redacteur
In de laatste zin op de tweede pagina van de review ontbreekt een verwijzing naar de levensduur. Daarmee valt de opmerking over 'elke dag ... schrijven' in het luchtledige (gedurende welke periode kun je dat doen?)..
Referentie staat erin:
gaat het ook ten koste van de levensduur van de cellen. In de praktijk merk je van die levensduur overigens weinig:
iig nog iets verduidelijkt
Je refereert in de review tenminste tweemaal naar aan de lange garantieduur, maar ik zie nergens vermeld wat de garantietermijn is.
Heb het er nu ook netjes twee keer ingezet :)
Of interpreteer ik verbeterd onjuist in lang, en doel je er mee op de geen-gezeur-houding? Die gunstig is voor gewone consumenten. :)
Met ´zelfs tweakers´ bedoel ik dat de drive eigenlijk voor een ander publiek ('late adopters') bedoeld is, maar ook tweakers met settings kunnen spelen als overprovisioning...
Idd! ff toegevoegd :)