Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ernstige ssl-bug is gepatcht en richt weinig schade aan

Pagina: 1
Acties:

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:23
nieuws: Ernstige ssl-bug is gepatcht en richt weinig schade aan

Zoals ik de titel lees zijn het twee zinnen door het koppelwoordje 'en'; dus er is een bug gepatcht, en vervolgens richt het weinig schade (meer) aan. Maar dat is toch de hele bedoeling van een patch :?

Volgens mij willen jullie eigenlijk zeggen dat er een ernstige bug, die weinig schade heeft aangericht tot nu toe, al gepatcht is. Toch?

Ah wacht, jullie willen zeggen dat de ernstige ssl-bug is gepatcht, en dat diezelfde ernstige ssl-bug weinig schade aanricht. Misschien ligt het aan mij, maar ik heb behoorlijke moeten nadenken voordat dit kwartje viel :P

[ Voor 20% gewijzigd door sewer op 09-07-2015 18:21 ]

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Dat woordje "en" slaat volgens mij alleen op de "as-is" situatie. Als niemand de patch implementeert dan......

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:23
Ja, dat snap ik nu :P Trouwens, 'ernstige bug' en 'richt weinig schade aan' vind ik ook een beetje vaagjes.

- Kan de bug gewoon niet veel schade aanrichten? Zo ja, kan die dan nog wel 'ernstig' zijn :?

- Of kan die heeeeel veel schade aanrichten, maar heeft het nog niet veel schade aangericht? Ik denk dat het hier om gaat, maar dat komt in de titel ook niet echt naar voren. Dan zou het 'richt vooralsnog/tot nu toe weinig schade aan' of zo :)

[ Voor 9% gewijzigd door sewer op 09-07-2015 18:35 ]