Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Ads by adsdeal of dealmarket

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag, ik heb last van malware (?). Telkens als ik google chrome open of Firefox krijg ik van die stomme hyperlinks/clicks.

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/iSUxs/5762de317e.png

Ik heb het vermoeden dat ik malware op mn pc heb, maar ik heb veel scans uitgevoerd en telkens niks gevonden. Enige idee hoe ik dit weg haal?

alvast bedankt gozers.

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
ADWCleaner & Mallwarebytes even draaien.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

• iTeV
  • Registratie: Juli 2014
  • Niet online
Leo1010 schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 17:41:
ADWCleaner & Mallwarebytes even draaien.
Dat, of misschien CCleaner erbij.
Je browser herinstalleren kan ook misschien helpen (werkte bij mij tenminste)

Are you a one or a zero

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 28-11 19:50

g0tanks

Moderator CSA
Verwijderd schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 17:37:
maar ik heb veel scans uitgevoerd en telkens niks gevonden.
En welke scans zijn dit dan?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

En dan een screenshot geven waar je ads blokkeert waar de servers mee betaald worden.. :+

Maar goed. Je zult idd concreet kunnen aangeven wat wel is geprobeerd en wat er aan verdachte processen draaien.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

De desbetrefende Pc al eens gescand op malware via bijvoorbeeld een bootable USB?

[ Voor 10% gewijzigd door Zeehond op 09-07-2015 21:09 ]

200 fish found!

Verwijderd

Topicstarter
Heb het via AVG anti virus gescand en alles was clean en ook alles via ccleaner.

Ik blockte de ads van tweaker omdat ze ditmaal te opdringerig waren.

ot: ik gebruik nu IE. ik ditch chrome en Mozilla Firefox. Duurt te lang voordat ze een pagina weergeven.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Dat is geen oplossing. De malware draait nog. Wat zijn verdachte de wel/niet processen?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Met een bootable USB scannen is anders dan een scan uitvoeren terwijl Windows draait. Met een bootable USB start je de PC op via een USB stick.

Met bijvoorbeeld Windows Defender offline kun je de PC opstarten via een USB stick en scannen op virussen.

http://windows.microsoft....-windows-defender-offline

200 fish found!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Vaak is dit niet eens adware of andere rommel maar een zogenaamde extensie in de browser die net iets meer doet dan gevraagd.

Schakel al je extensies eens uit in Chrome en probeer het dan nog een keer.
Pagina: 1