M'n systeem is als volgt:Op maandag 18 juni 2001 12:34 schreef _Stryker_ het volgende:
Operation flashpoint of anders wachten op max payne als je pc het aankan.
AMD 900 Mhz
128 mb intern
30 gb hd
AGP V7100 32 Mb
Enne.....Max Payne.....waar gaat dat over ?
Is het een fps (ik geloof het wel toch ?)
Op maandag 18 juni 2001 12:37 schreef zephyer het volgende:
M'n systeem is als volgt:
AMD 900 Mhz
128 mb intern
30 gb hd
AGP V7100 32 Mb
mja, dat gaat wel lukken![]()
Het is een 3rd person shooter met een superstrak verhaal schijnt, alleen geen multiplayer.
Is deze echt de moeite waard ?De nieuwste Dune....
Zo ja, convince me...
(Ik heb 1 & 2 nl. ook gespeeld, maar ik wil wel graag bij een spel, en vooral bij een "opvolger" een toegevoegde waarde dan de vorige)
Die heb ik al, en idd een reet te goed spel.CM 00/01....
Moet je alleen niet 24/7 voor gaan zitten.
Verwijderd
je zei niet dat je NU een spel wou kopen
hitman is ook erg gaaf.
Q: When he went, had you gone and had she, if she wanted to and were able, for the time being excluding all the restraints on her not to go, gone also, would he have brought you, meaning you and she, with him to the station?
Kijk maar eens naar 3dMark 2001. Die matrix-achtige scenes komen uit max payne.Op maandag 18 juni 2001 12:37 schreef zephyer het volgende:
[..]
M'n systeem is als volgt:
AMD 900 Mhz
128 mb intern
30 gb hd
AGP V7100 32 Mb
linkje naar trailer
- This line is intentionally left blank -
Verwijderd
niet dat ik weet...dat is Comand & Conquer Renegade...Red Fraction is een fps. De allereerste waarbij je alles kapot kan knallen. Geen sleutels meer voor deuren, gewoon een bazooka erop richtenOp maandag 18 juni 2001 13:49 schreef zephyer het volgende:
[..]
Hmmm, Red Fraction...is dat de nieuwste van Westwood ?
The Souffle will raise or it will not. And there is no damn thing you can do about it!
Op maandag 18 juni 2001 15:20 schreef zephyer het volgende:
Ben meer persoon die wat realistischer spel wilt...
Op maandag 18 juni 2001 15:22 schreef DSanka het volgende:
Black & White ziet er wel mooi uit
Op maandag 18 juni 2001 15:22 schreef martin.h het volgende:
Homeworld 2!!
LOL!Op maandag 18 juni 2001 15:58 schreef Metalium- het volgende:
Quake 3
Z: Steel Soldiers.
PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
ermmm Owja
UT
Tribes 2
SOF 2
Operation Flashpoint
Emperor, blabla dune
Unreal Warfare/2
Doom 3
etc. etc.......take your pic
Tribes 2 is al uit en is heeeeeeeeel vet
Op maandag 18 juni 2001 16:02 schreef Molybdenum het volgende:
Aan je logo te zien:
Z: Steel Soldiers.
LOL....maar helaas Steel soldiers vind ik nix.
Tribes 2.........eh...ben daarover niet echt op de hoogte..wa's dat ?Op maandag 18 juni 2001 16:04 schreef BaT_leTh het volgende:
ermmm Owja
Tribes 2
SOF 2
Tribes 2 is al uit en is heeeeeeeeel vet
SOF 2 release datum ? (deze koop ik iig
Verwijderd
Tribes 2 is het ultieme online multiplayer teamverband CTF spel dat er isOp maandag 18 juni 2001 16:22 schreef zephyer het volgende:
[..]
Daar kon ik op wachten
LOL....maar helaas Steel soldiers vind ik nix.
[..]
Tribes 2.........eh...ben daarover niet echt op de hoogte..wa's dat ?
SOF 2 release datum ? (deze koop ik iig)
Damn wat een lang woord....
Voorbeeld: CTF met 20 tegen 20 + voertuigen
Skreenshotje

En voor verdere info ga hier ff naar toe
En ik heb hem net gespeeld bij een vriend van me en is wel echt een TEAM spel waar je goed moet samenwerken. Niets voor ego trippers
Owja de release van SOF2 kun je op wachten tot Q1 2002
ago tripper
Verwijderd
single player gaat ook niet vervelen,
het spel is echt de moeite waard
Verwijderd
Mwah kun toch niet vergelijken met bijv. Tribes 2, Unreal Warfare, Doom 3 etc.( van wat ik daar van heb gezien ) Maar idd het is wel een "leuk" spelletjeOp maandag 18 juni 2001 17:00 schreef Koeschaap het volgende:
als je nog ff geduld heb zou ik ECHT voor operation flashpoint gaan, ik heb vanmiddag multiplayer gedaan met een maat van me, en het is echt super.
single player gaat ook niet vervelen,
het spel is echt de moeite waard
Om nog maar niet over SOF2 te beginnen
Verwijderd
Verwijderd
You win, want idd ze zijn nog niet uit en Tribes 2 is niet zo heel realistischOp maandag 18 juni 2001 17:19 schreef Koeschaap het volgende:
Het grote veschil is dat operation flashpoint al over een paar dagen in de winkel ligt en DOOM 3, SOF2 en Unreal Warfare niet, As far as I know, en hij wou een wat reallistischer spel:)
Maar Operation vindt ik kwa beeld wat tegen vallen maar ja das smaak
Verwijderd
graphics zijn niet echt geweldig maar ik stoor me er niet aan als ik aan het gamen ben. Naar mijn mening is het dan een goed spel. Er is pas ook een mooie 3D RTS uitgekomen. Maar die heb ik en half uur gespeeld en toen was ik het beu
Verwijderd
Het laat nu nog de wensen over online... maar daar komt gauw genoeg verandering in!
Verwijderd
Tja, sommige mensen hebben nog geen kabel (me..) of kennen geen mensen die wel kabel hebbenOp maandag 18 juni 2001 23:24 schreef Single Guy het volgende:
KOPEN? HUH? DOEN WE DAT TEGENWOORDIG NOG?
En sommige spelen verdienen het gewoon om gekocht te worden
Verwijderd
- Tribes 2 (Heb het net twee dagen en het is echt machtig)
- Operation Flashpoint (Net gekregen en is echt super cewl)
- Emperor, Battle for Dune (Daar heb ik al een poos opgewacht, maar volgende week is het zover)
Verwijderd
Dus Tribes 2 is alleen voor multiplayer of is er als singleplayer geen hol aan ?Op maandag 18 juni 2001 16:54 schreef BaT_leTh het volgende:
[..]
Tribes 2 is het ultieme online multiplayer teamverband CTF spel dat er is
Damn wat een lang woord....
Voorbeeld: CTF met 20 tegen 20 + voertuigen
Skreenshotje
[....]
En voor verdere info ga hier ff naar toe
En ik heb hem net gespeeld bij een vriend van me en is wel echt een TEAM spel waar je goed moet samenwerken. Niets voor ego trippers
Ik game niet vaak online vanwege de tel. tikken en de snelheid, maar speel wel vaak via netwerk met een vriend.
Voor de rest zie ik dat OFP en SOF2 er duidelijk uitspringen...
OFP demo had ik al gespeeld en vond hem "geinig", maar vond dat er iets in miste, wat weet ik niet...maar toch.
SOF 2 Q1 2002 ?????????????
Zolang kan ik niet wachten, vinden ze het soms leuk om gamers zoals ons zo te pijnigen ?
Verwijderd
grappenmaker...ik neem aan dat met een TB 1200, 256 mb en geforce 3 wel fatsoenlijk Max Payne kan spelen?Op maandag 18 juni 2001 14:57 schreef Flexx het volgende:
Max Payne zou ik kopen. En gelijk een 1,7GHz CPU me GF3 en 1024MB geheugen. Of je draait gewoon met je 1GHz CPU en 256MB met GF2 op very low detail.
heeft er al iemand systeemeisen en releasedatum???
En binnen kort Halo die is nog beter!!!!
PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- DELL 4025QW | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5
Verwijderd
Op dit moment is Desperados ook wel "aardig" realistisch. Anders idd Operation Flashpoint.
Edit: moest er ff bij: