Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[ Google Earth Pro ] airplane-eye perspectief AMS - DXB

Pagina: 1
Acties:

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:19

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Topicstarter
Heren,

Ik ben bezig met een vakantiefilm van Dubai met o.a. Premiere pro, After Effects, etc. Allen CS6. Heb aardig wat kennis in huis van video-editing e.d. en dus hou ik er wel van om wat advanced dingetjes in m'n film te verwerken.

Nu ben ik op een punt aangekomen waarbij ik een virtuele vlucht naar de vakantiebestemming wil toevoegen. Google Earth heeft haar Pro versie sinds kort gratis beschikbaar gemaakt, waarmee ook e.e.a. opgenomen kan worden. Nu ben ik daarmee flink aan het stoeien, met o.a. paths etc. Maar ik krijg het nog niet voor elkaar dat de camera soepel een traject volgt (incl laag beginnen over de runway, opstijgen, traject afleggen (ook snel, en niet dat ik 4 uur moet wachten voor ik er ben, tenzij het niet anders kan), en weer landen op de luchthaven DXB.

Als ik Google op verschillende zoekwoorden kom ik steeds weer terecht op iets wat ik niet wil (sprongen maken van locatieprikkers ipv een path volgen).

Hebben jullie tips hoe ik dit wel soepel krijg?

Professioneel Heftruck Syndroom

• mr_zippey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:51
Een search op: 'google earth pro fly along path' geeft mij als eerste resultaat: http://fieldguide.gizmodo...ogle-earth-pro-1687925998

Waarin de tekst 'The software also lets you create tours from paths (such as driving routes)' te vinden is... Het lijkt mij op iets dat je zoekt?

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Topicstarter
mr_zippey schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 16:12:
Een search op: 'google earth pro fly along path' geeft mij als eerste resultaat: http://fieldguide.gizmodo...ogle-earth-pro-1687925998

Waarin de tekst 'The software also lets you create tours from paths (such as driving routes)' te vinden is... Het lijkt mij op iets dat je zoekt?
Dat resultaat heb ik idd al gezien ja. Maar dat stukje heb ik niet gezien, overheen gelezen denk ik. Ik zal het binnenkort eens proberen, thanks! Mochten er nog betere suggesties zijn, let me know :)

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:38

Dido

heforshe

offtopic:
Waar vloog jij in, dat je AMS-DBX in 4 uur deed? Ik deed er in een A380 bijna 7 uur over. Het grootste deel van die vlucht was trouwens op video te representeren met een loopje van wolken waar je op neerkijkt...

Wat betekent mijn avatar?

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Topicstarter
Dido schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 16:21:
offtopic:
Waar vloog jij in, dat je AMS-DBX in 4 uur deed? Ik deed er in een A380 bijna 7 uur over. Het grootste deel van die vlucht was trouwens op video te representeren met een loopje van wolken waar je op neerkijkt...
offtopic:
Die 4 uur was bij wijze van (voor de virtuele vlucht). Dat de Google Earth cam te langzaam beweegt over 't pad. Zelf ook gevlogen in die dikke A380 idd. Wat een afgrijselijk (positief!) dik vliegtuig he! Oh man, ik wil zo wel weer terug! Ben atm 8 maand bezig met de film. Vele uren werk al :) Wordt weer erg gaaf! Hiervoor een film gemaakt van m'n 6 maanden stage in Brazilië. Echt een grote hobby van mij!