White label hosting? (Windows Server)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awh84
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-05 08:42
Hallo Allemaal,

Wij zijn een klein ICT bedrijfje met 2 mensen op Netwerkbeheer.

Nu zijn we op zoek naar een partner die White Label hosting aanbied voor o.a. Windows Server.

We hebben momenteel wat klanten op Office365 zitten, en dan verkopen we voor lokaal gebruik een Synology NAS. Maar soms hebben ze net iets meer nodig, zoals SQL Express o.i.d. De rest van de klanten draaien nog on Premise.

Klanten vragen ook offertes op bij anderen bedrijven, maar zijn vaak met Cloud duurder uit.
Toch wil ik me er wel verder in verdiepen, ik heb een Microsoft Azure training gevolgd, etc. Is best leuk, maar wellicht is dit momenteel nog niet de goede keuze.

We krijgen steeds vaker de vraag voor in de Cloud gaan (terecht). Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen en tips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moppentappers
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 29-04 15:42
Ik denk dat je dan meer op zoek bent naar iets zoals een VPS, of gaat het echt puur alleen op het hosten van een website?

Zoals ik het nu hoor ga je meer iets nodig hebben zoals bijvoorbeeld een VPS met active directory e.d. waarbij je dan wellicht een site to site vpn kan gebruiken om die met elkaar te verbinden.

Vaak is een cloud oplossing voor kleine bedrijven interessanter omdat een beetje server toch al gauw minimaal 3000 euro kost met redundantie licenties en arbeid. Als een VPS van 50 euro per maand ook al zou voldoen ben je na 3 jaar nog steeds maar 1800 euro kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blister
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-04 10:54

Blister

Dat dan weer wel...

Wellicht ben je op zoek naar zoiets als 2tCloud van Copaco? Ik heb er geen ervaring mee. Maar bij 2tCloud kan je cloud oplossingen inkopen en onder eigen naam verkopen....

http://www.2tcloud.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awh84
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-05 08:42
Bedankt voor jullie reacties.
Ik ben inderdaad op zoek naar wat jullie noemen. Ik had 2tcloud van Copaco al voorbij zien komen maar nog niet diep in gedoken. Zal daar eens naar kijken hoe betaalbaar het is. Ik hoop hier nog op ervaringsverhalen ;)