Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Ik zoek een nieuwe videokaart.
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
ongeveer €300,-
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Ik hou wel van het design van MSI en XFX kaarten. Dus graag iets zwart/rood zodat het goed past bij het design van mijn pc. Ik vind het ook wel prettig als de videokaart niet al te luidruchtig is.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Mijn systeem ziet er zo uit:
Ik was van plan om een videokaart te kopen en ik dacht aan de r9 290. Maar ik kwam er achter dat de tv waar ik op game geen full hd tv is maar een 1366x768 tv is. Is de r9 290 nu niet een beetje te? Zo ja welke videokaart zou ik dan moet nemen?
Ik zou alles graag op max settings willen spelen. En ik heb ook niet echt een voorkeur naar AMD of Nvidia.
Misschien dat je nog iets hebt aan een lijstje met een paar spellen die ik wil gaan spelen.
GTA V
Far cry 4
The division
Dragon age inquisition
Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands
Rise of the Tomb raider
Assassin's creed Unity/Syndicate
Hopelijk is dit genoeg informatie.
Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Ik zoek een nieuwe videokaart.
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
ongeveer €300,-
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Ik hou wel van het design van MSI en XFX kaarten. Dus graag iets zwart/rood zodat het goed past bij het design van mijn pc. Ik vind het ook wel prettig als de videokaart niet al te luidruchtig is.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Mijn systeem ziet er zo uit:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 182,- | € 182,- |
| 1 | Gigabyte G1.Sniper B5 | € 136,- | € 136,- |
| 1 | Corsair Carbide SPEC-03 Red Led | € 61,71 | € 61,71 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 49,99 | € 49,99 |
| 1 | Seasonic M12II Evo 520W | € 60,- | € 60,- |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 108,50 | € 108,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 598,20 | |
Ik was van plan om een videokaart te kopen en ik dacht aan de r9 290. Maar ik kwam er achter dat de tv waar ik op game geen full hd tv is maar een 1366x768 tv is. Is de r9 290 nu niet een beetje te? Zo ja welke videokaart zou ik dan moet nemen?
Ik zou alles graag op max settings willen spelen. En ik heb ook niet echt een voorkeur naar AMD of Nvidia.
Misschien dat je nog iets hebt aan een lijstje met een paar spellen die ik wil gaan spelen.
GTA V
Far cry 4
The division
Dragon age inquisition
Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands
Rise of the Tomb raider
Assassin's creed Unity/Syndicate
Hopelijk is dit genoeg informatie.